Na installatie van IOS 5 geen plusteken meer in contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 4 32 G Na installatie van IOS 5 werkt bijna alles als een zonnetje. Bijna want ik mis bij contacten het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na installatie van IOS 5 geen plusteken meer in contacten
Ik heb een Iphone 4 32 G
Na installatie van IOS 5 werkt bijna alles als een zonnetje. Bijna want ik mis bij contacten het plusteken. Soft reset gedaan, vorige versie teruggezet maar het probleem blijft. Bij aan en uit zetten van contactpersonen is het plusje even te zien. Iemand een oplossing voor me ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Om contacten te kunnen toevoegen moet je die blijkbaar actief hebben in iCloud (settings --> iCloud --> contacts).
Ik ben er zelf niet voor te vinden, maar blijkbaar niet veel andere keuze... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na IOS 5 wel contacten maar niet meer kunnen wijzigen en toevoegen?? | Loa64 | iPhone algemeen | 14 | 31-10-11 16:40 |
Na installatie iOS5 contacten weg, geen reservekopie | ninie7777777 | iPhone algemeen | 3 | 21-10-11 18:40 |
Alles van iphone af na installatie ios 5? | dbtje | iPhone algemeen | 1 | 12-10-11 21:39 |
Iphone geen verbinding meer na installatie winpwn_2.0.0.4 | driemusketiers | Jailbreak apps en thema's | 3 | 14-08-08 19:54 |
GEEN INSTALLER meer na installatie PhoneZap | kuipert | Jailbreak apps en thema's | 0 | 23-05-08 17:08 |
|
|