//

Na installatie iOS5 contacten weg, geen reservekopie

Na installatie iOS5 contacten weg, geen reservekopie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Door een error kon ik geen reservekopie maken, daarna wel gewoon iOS 5 op m'n iPhone geïnstalleerd. Nu zijn al mijn contacten weg, erg verveldend ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-10-11, 23:31
ninie7777777 ninie7777777 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Unhappy Na installatie iOS5 contacten weg, geen reservekopie

Door een error kon ik geen reservekopie maken, daarna wel gewoon iOS 5 op m'n iPhone geïnstalleerd. Nu zijn al mijn contacten weg, erg verveldend natuurlijk. Ik heb al geprobeerd om mijn sim-contacten terug te halen maar blijkbaar werden mijn contacten niet automatisch op de simkaart opgeslagen.
Er staan geen oudere reservekopien meer in mijn iTunes, die zijn ook verdwenen.
Iemand een idee? of zijn ze echt verloren? alvast heel erg bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-11, 01:57
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Heb je je contacten toevallig ook niet in Outlook ofzo staan, deze kun je namelijk ook met je iphone synchroniseren.

Als je echt helemaal nergens op je computer meer je contacten hebt staan en geen backup bestanden hebt dan ben ik bang dat je ze inderdaad kwijt bent en alles weer opnieuw zal moeten invoeren.
  #3  
Oud 20-10-11, 16:08
RB-Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Instellingen ---> icloud ---> vink achter contacten uitzetten ---> kiezen bewaar op Iphone.

Als het goed is, moeten alle contacten er nu weer in staan. Bij mij werkte dit althans...
  #4  
Oud 21-10-11, 17:40
LTLIN LTLIN is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard Terugzetten contacten na update IOS5

Mensen,

ik was helemaal in paniek toen ik erachter kwam dat na de IOS5 update mijn contacten niet meer zichtbaar waren (echter wel in WhatsApp)

Tijdens het opnieuw opstarten/installeren van mijn Iphone heb ik me aangemeld voor ICloud, deze toepassing of hoe je het ook noemt heeft mijn contacten dus daarin opgeslagen en waren niet zichtbaar op me IPhone.

Als je bij instelling-ICloud het vinkje contacten uitzet vraagt ie of de contacten op de telefoon bewaard moeten worden, Hiermee al mijn contacten weer terug op me IPhone.

Heeft een halve dag geduurd maar de contacten zijn weer terug.....nu even gauw syncroniseren
Reageren

Labels
contacten terughalen, geen reservekopie, ios 5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Alle gegevens kwijt na update, reservekopie weg? nickkruijt iTunes 18 03-11-11 19:57
Contacten en Dictafoon app verdwenen na installatie iName adamba Jailbreak apps en thema's 1 15-02-11 10:06
Windows: Reservekopie weg na update 4.0.2 Tjelsie iTunes 3 02-09-10 22:02
Contacten uit reservekopie halen Schepe iPhone algemeen 4 28-03-10 22:13
Walktrough: installatie nieuwe iphone - Belgisch Forum = weg? Soulplayer Archief 6 08-03-08 10:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.