//

Reservekopie weg na update 4.0.2

Reservekopie weg na update 4.0.2 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede morgen, Ik heb hier een topic gezien met dezelfde problemen zoals mij, nadat ik het even heb doorgespit ben ik alsnog geen oplossing tegengekomen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-08-10, 11:35
Tjelsie Tjelsie is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Unhappy Reservekopie weg na update 4.0.2

Goede morgen,

Ik heb hier een topic gezien met dezelfde problemen zoals mij, nadat ik het even heb doorgespit ben ik alsnog geen oplossing tegengekomen.
https://forum.iculture.nl/f8/ap...kopie-weg.html

Ik heb een 3G en heb (nadat mijn iPhone volledig overleden was) vanmorgen mijn iPhone aan mijn PC aangesloten.

Allemaal heel leuk en aardig, iTunes vraagt of ik een reservekopie wil maken, ja natuurlijk, dus een uurlang zitten wachtten totdat dat ding eindelijk eens klaar was zodat ik mijn iPhone kon upgraden naar 4.0.2

Toen het uiteindelijk allemaal ge-upgrade was etcetc plugde ik mijn iPhone uit en stonden alleen mijn telefoonnummers, smsjes, mailtjes en notities er nog.. maar mijn 2jaargespaarde App's zijn pleite.
Nu las ik in het andere topic dat meerdere mensen alleen de 'reservekopies' van ná de update er weer op konden zetten, en de 'oude' reservekopie nergens meer konden vinden.

Hoe ga ik dit doen? want ik wil toch wel heel graag de apps terug die ik vanmorgen in een reservekopie heb gezet maar nu onvindbaar zijn?! want ik heb er de ballen verstand niet meer van. duizend keer hersteld en reservekopies terug gezet maar krijg steeds weer een lege iPhone.

Graag een oplossing.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-08-10, 11:37
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Apps worden niet opgeslaan in je reservekopie, die worden gesynchroniseerd met iTunes en waarschijnlijk heb je je apps daar niet staan. Maar, dat is geen probleem, want je kan apps die je ooit gekocht hebt in de App Store altijd opnieuw, en gratis, downloaden.
  #3  
Oud 30-08-10, 11:43
Tjelsie Tjelsie is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Apps worden niet opgeslaan in je reservekopie, die worden gesynchroniseerd met iTunes en waarschijnlijk heb je je apps daar niet staan. Maar, dat is geen probleem, want je kan apps die je ooit gekocht hebt in de App Store altijd opnieuw, en gratis, downloaden.
Agut dat meen je toch niet..


Maargoed, ik weet niet hoeveel apps ik had maar dat waren er heel wat! hoe moet ik nou precies weten welke ik ook alweer had..

Ik ben dus net even aan het kijken om weer vanalles opnieuw erop te zetten en ik begon bij Belstatus, maar daar heb ik dus wel weer voor betaald...
  #4  
Oud 02-09-10, 22:02
Telemovel67 Telemovel67 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 17
Standaard

Heb je al contact opgenomen met Apple? Die kunnen je wel helpen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Alle gegevens kwijt na update, reservekopie weg? nickkruijt iTunes 18 03-11-11 19:57
Wachtwoord reservekopie na update iOS4 meike_k iPhone algemeen 1 05-04-11 10:50
update zonder reservekopie en gegevens terugzetten dettie iPhone algemeen 1 05-12-10 10:42
Reservekopie overzetten zonder update merijnwouda iTunes 1 10-10-10 09:01
Windows: Iphone 3G problemen reservekopie en update iOS 4.1 Mteylingen iTunes 0 15-09-10 00:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:45.