update zonder reservekopie en gegevens terugzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had graag mijn 3G geüpdatet naar 4.2. Maar ik zou dit zonder reservekopie doen en als nieuw toestel configureren. Zou gaat hij zeker ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update zonder reservekopie en gegevens terugzetten
Hallo,
Ik had graag mijn 3G geüpdatet naar 4.2. Maar ik zou dit zonder reservekopie doen en als nieuw toestel configureren. Zou gaat hij zeker weer vlot. Muziek en foto's zijn geen probleem. Maar ik had graag geweten hoe ik de Wi-Fi wachtwoorden die ik reeds heb opgeslagen uit mijn iphone kan halen om ze dan eventueel manueel in te voeren. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die haal je gewoon uit je Wi-Fi-netwerk op je Mac, want als het goed is is dat dezelfde wachtwoord. Wachtwoorden van andere Wi-Fi-netwerken zul je helaas opnieuw moeten invoeren. Heeft te maken met beveiliging dat je ze niet zomaar uit je iPhone kan halen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Alle gegevens kwijt na update, reservekopie weg? | nickkruijt | iTunes | 18 | 03-11-11 20:57 |
Gegevens terugzetten op Iphone | bostiaan | iPhone algemeen | 9 | 27-11-10 19:39 |
Reservekopie overzetten zonder update | merijnwouda | iTunes | 1 | 10-10-10 10:01 |
Adresboek gegevens terugzetten | Henkie31 | iTunes | 1 | 03-01-10 12:02 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
|
|