//

Kalender van Iphone naar pc exporteren omdat synchronisatie ECHT niet lukt

Kalender van Iphone naar pc exporteren omdat synchronisatie ECHT niet lukt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Experts..... ik ben al enige tijd vertwijfeld aan het zoeken naar een mogelijkheid om buiten de standaard synchronisatie mogelijkheden met Outlook, mijn calender geexporteerd te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-10, 12:03
petervduijnhoven petervduijnhoven is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Question Kalender van Iphone naar pc exporteren omdat synchronisatie ECHT niet lukt

Experts..... ik ben al enige tijd vertwijfeld aan het zoeken naar een mogelijkheid om buiten de standaard synchronisatie mogelijkheden met Outlook, mijn calender geexporteerd te krijgen. Waarom? Het is op geen enkele manier mogelijk mijn (kloppende) Iphone agenda items gelijk te trekken met Outlook. De connectie tussen deze twee is verloren gegaan door een harde schijf crash waardoor Outlook een jaar terug moest. Ondanks alle standaard opties (synchroniseren met andere opties, Iphone op laptop verbonden met een kaal outlook profiel (dus leeg) en dan synchroniseren, etc krijg ik steeds weer hetzelfde.... mijn agenda op Iphone wordt gewist en overschreven met de lokale agenda van Outlook. Stel dat ik een tool of optie zou hebben de Iphone agenda te exporteren naar de pc, dan lees ik hem wel opnieuw in Outlook in (zo heb ik hetzelfde probleem met de contactpersonen ook op kunnen lossen). Daarna is synchronisatie dan geen probleem meer want dan zijn beiden aan elkaar gelijk en maakt het niet uit wat - wat overschrijft.
Nu dus mijn kalender nog!
Help!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
kalender, outlook, synchronisatie, verbinding, verbroken



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 2G downgrade van 3.1.3 naar 3.1.2 lukt niet Jensito Jailbreak 4 02-10-10 22:55
iPhone: Downgrade naar 4.0.1 lukt echt niet dynamo Jailbreak 3 30-08-10 22:36
IPhone kalender naar exchange kalender? mackaliaga iPhone algemeen 2 15-03-10 11:41
iPhone 1e gen 1.1.4 naar 2.0 lukt echt niet. Guest-201205071704 iPhone algemeen 13 02-08-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:46.