Ipone belt en sms niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds afgelopen vrijdag belt en sms mijn Iphone niet meer. Mailen en overige functies werken prima. Ik heb de Ipone al hersteld, maar het probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipone belt en sms niet meer.
Sinds afgelopen vrijdag belt en sms mijn Iphone niet meer. Mailen en overige functies werken prima. Ik heb de Ipone al hersteld, maar het probleem blijft. Kent iemand dit probleem of heeft iemand een oplossiing.
Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je de iPhone al een keer herstart, home button en sleep button beide 10 seconden ingedrukt houden.
Kan je zelf wel bellen of smsen?
|
|||
|
|||
Citaat:
Instellingen-algemeen-netwerk-mobiel datanetwerk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipone op laptop aansluiten wordt niet meer herkend | Taschah | iTunes | 1 | 20-12-10 19:50 |
Iphone belt en sms't niet meer | menno51 | iPhone algemeen | 0 | 19-05-10 17:56 |
iPhone: 2g 3.0 (jailbroken redsn0w) belt niet meer! | Np21 | Jailbreak | 1 | 01-07-09 08:34 |
iPhone 3G: Unlockte iPone 3G plotseling niet meer te synchroniseren | DikkeWim | Unlock | 2 | 12-02-09 13:39 |
krijg geen geluid meer als men belt of sms | luc13 | iPhone algemeen | 6 | 16-12-08 12:33 |
|
|