Iphone belt en sms't niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iphone liefhebbers! ik heb een probleempje, als ik wil bellen dan kan dat niet komt en er te staan : Gesprek mislukt. als vrienden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone belt en sms't niet meer
Hallo iphone liefhebbers!
ik heb een probleempje, als ik wil bellen dan kan dat niet komt en er te staan : Gesprek mislukt. als vrienden mij willen bellen dan krijgen ze de voicemail, smsjes komen in een keer aan na 3 kwartier. ik ben erachter gekomen dat mijn iphone uit belgie komt. (mobistar) simlockvrij zei de verkopen... op marktplaats gekocht. de verkoper zei dat hij dat probleem nog niet had gehad. weten jullie misschien een oplossing? mvg Menno. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
bellen, kapot, mobistar, probleem, smsen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipone belt en sms niet meer. | Velparno | iPhone algemeen | 2 | 05-12-10 14:56 |
iPhone 3g 8gb 3.1.3 belt soms niet. | menno51 | iPhone algemeen | 5 | 24-04-10 00:18 |
iPhone: 2g 3.0 (jailbroken redsn0w) belt niet meer! | Np21 | Jailbreak | 1 | 01-07-09 08:34 |
krijg geen geluid meer als men belt of sms | luc13 | iPhone algemeen | 6 | 16-12-08 12:33 |
iphone belt niet meer maar wel gebeld worden? | texas gold | Odido (T-Mobile) | 1 | 20-08-08 10:25 |
|
|