2g 3.0 (jailbroken redsn0w) belt niet meer! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Althans er komt geen geluid uit de speaker en degene die ik bel hoort mij ook niet. resets en alles al geprobeerd. wie o wie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2g 3.0 (jailbroken redsn0w) belt niet meer!
Althans er komt geen geluid uit de speaker en degene die ik bel hoort mij ook niet. resets en alles al geprobeerd. wie o wie herkent dit probleem?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ken het niet, maar wellicht moet je het hele proces nog eens doen. 3.0 er opnieuw opzetten dus, daarna redsn0w weer draaien. Niet de backup terugzetten, maar als nieuwe aanmelden in iTunes. Denk wel om je contacten e.d.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipone belt en sms niet meer. | Velparno | iPhone algemeen | 2 | 05-12-10 14:56 |
Iphone belt en sms't niet meer | menno51 | iPhone algemeen | 0 | 19-05-10 17:56 |
iPhone: Itunes ziet me jailbroken iphone 3G niet meer | Shorty007 | Jailbreak | 3 | 28-06-09 23:15 |
iphone belt niet meer maar wel gebeld worden? | texas gold | Odido (T-Mobile) | 1 | 20-08-08 10:25 |
|
|