Adresboek gegevens terugzetten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag de contactgegevens van mijn iPhone terugzetten naar mijn iMac. Weet iemand of dit mogelijk is ? Zo ja hoe ik dat dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Adresboek gegevens terugzetten
Ik wil graag de contactgegevens van mijn iPhone terugzetten naar mijn iMac. Weet iemand of dit mogelijk is ? Zo ja hoe ik dat dan moet doen ?
Hartelijk dank alvast, Henk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat gaat helaas niet lukken via een standaard procedure, je kan alleen contacten van Mac naar iPhone kopiëren maar niet andersom. Je kan het wel handmatig doen als je een Jailbreak hebt, in de iPhone ROOT kan je alles terugvinden. Op je iPhone eerst OpenSSH installeren, op je Mac gebruik je een FTP programma zoals bv. CyberDuck of dergelijke voor in je iPhone ROOT te komen. Hieronder kan je alle informatie terug vinden over de plaats van je contacten, sms, enz.
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update zonder reservekopie en gegevens terugzetten | dettie | iPhone algemeen | 1 | 05-12-10 11:42 |
Gegevens terugzetten op Iphone | bostiaan | iPhone algemeen | 9 | 27-11-10 19:39 |
gegevens/apps op iPhone vervangen door gegevens nieuwe eigenaar? | marly | iPhone Apps | 2 | 03-10-10 17:27 |
iphone adresboek to adresboek imac | G_rrtt | iTunes | 1 | 15-03-09 01:39 |
Adresboek | pradix | iPhone algemeen | 26 | 14-02-08 23:31 |
|
|