iOS 5 geen back-up van reservekopie!? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik iOS 5 op mijn iPhone 4 heb gezet stond er gelijk alleen de optie: configureer als nieuwe iPhone. Ook als ik in itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 5 geen back-up van reservekopie!?
Nadat ik iOS 5 op mijn iPhone 4 heb gezet stond er gelijk alleen de optie: configureer als nieuwe iPhone.
Ook als ik in itunes links op het menu rechtermuisknop klik zie ik niet herstel vanaf reservekopie staan. Mijn itunes heeft wel degelijk reservekopieen en die zijn ook te zien bij instellingen. Wie kan mij helpen op de reservekopie terug te zetten op mijn iPhone? Mvg ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 21:08 ---------- Ik heb het opgelost! Door middel van SAM heb ik mijn iPhone officieel geactiveerd via itunes en toen kon ik wel herstellen vanaf reservekopie. Kan dus slotje op. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier, wat bedoel je met SAM?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Werkt sam nu al dan voor ios5? dacht dat dat nog niet uit was?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Iphone op 4.1 kan geen reservekopie terugzetten van 4.2.1 | mathijs_ | iTunes | 3 | 08-02-11 13:07 |
iPhone: Iphone 4 ios 4.0.1(USA) herstellen van reservekopie => jailbrake en unlock kwijt??? | beejay13 | Jailbreak | 0 | 07-10-10 16:16 |
kan geen reservekopie maken van iPhone | sjef.peeters | iTunes | 1 | 10-09-10 20:55 |
Geen MMS knop op IPhone 4 na terug zetten van reservekopie 2g | Rivinn | iTunes | 0 | 01-08-10 02:43 |
iTunes maakt geen back-ups meer van gejailbreakte iPhone | Miti96 | Archief | 3 | 10-02-10 15:52 |
|
|