Mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een probleem met email op mijn iPad 2 sinds de nieuwste iOS versie. Kan wel ontvangen maar niet verzenden heb alle instellingen volgens mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mail
Heb een probleem met email op mijn iPad 2 sinds de nieuwste iOS versie.
Kan wel ontvangen maar niet verzenden heb alle instellingen volgens mij wel goed.inkomende mail.home.nl Uitgaande mail.home.nl. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben geen klant bij home, maar moet je bij uitgaande mail niet smtp.home.nl hebben staan??????? |
|
||||
|
||||
Mail
Dankje,nee als ik op Google kijk dan moet er mail.home.nl staan.
Had ik ook altijd maar werkt nu niet meer. |
|
||||
|
||||
probeer het eens, wie weet.
|
|
||||
|
||||
Mail
Heb ik gedaan werkt ook niet.
|
|
||||
|
||||
Heb je ook naar de instellingen op de PC gekeken?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Default mail client haalt geen enkele mail op, ruzie met Ibismail? | tijgert | iPhone algemeen | 1 | 30-01-10 14:19 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres | danielc | iPhone algemeen | 2 | 05-10-08 16:44 |
mail geeft een mail aan en sms allemaal los? | reno1 | Unlock [archief] | 2 | 01-05-08 12:34 |
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? | meurkens | iPhone algemeen | 6 | 17-03-08 22:50 |
|
|