iphone 3gs beta met developer rechten maar iphone zegt van niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik probeer mijn iphone 3gs van de beta naar de echte ios 5 te updaten. maar bij het sim activeren zegt hij: This device ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs beta met developer rechten maar iphone zegt van niet
hoi, ik probeer mijn iphone 3gs van de beta naar de echte ios 5 te updaten. maar bij het sim activeren zegt hij:
This device is not registered as part of the iphone developer Program. ##br####br##If you are a member of the program, please register your device in the @@url@@. terwijl ik door een vriend ben ingeschreven groetjes stijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waar heb je 5.0 vandaan en hoe heb je die geïnstalleerd?
5.0 is een publieke release; daar heb je geen iOS Developer programma voor nodig...
|
|||
|
|||
nee ik had de beta. gewoon van itunes
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja ik bedoel een vriend had me ingeschreven en die mocht dan als developer 20 beta's weggeven ik krijg het bestand en had gewoon legaal de beta
|
|
||||
|
||||
Je vriend mag helemaal geen bèta's weggeven...
Waarom installeer je nou niet gewoon de publieke 5.0? |
|
|||
|
|||
Ja dat lukt nu dus niet. En dat mocht wel!
|
|
|||
|
|||
iemand ideeen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone laadt op, maar zegt van niet | BBrolegend | iPhone algemeen | 3 | 03-08-10 21:19 |
diskaid zegt niet ge-JB maar dat is ie wel... | madrettor | Archief | 1 | 18-11-09 18:00 |
Iphone zegt te laden maar doet het niet | juutK | iPhone algemeen | 0 | 23-08-09 12:31 |
Windows: iTunes zegt dat iphone vol zit, maar dat is niet zo... | Guest-20151113171500 | iTunes | 6 | 22-12-08 11:09 |
ansysim zegt oke maar iphone belt niet | truckdiver | Unlock [archief] | 9 | 12-02-08 20:40 |
|
|