//

Probleem met mBox Mail

Probleem met mBox Mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik gebruik al geruime mBox mail. Ik heb hier nooit problemen mee ondervonden. Ik vind het ideaal dat deze gekoppeld is aan mijn hotmail ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-10-11, 18:01
limnoord limnoord is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard Probleem met mBox Mail

Hallo,

Ik gebruik al geruime mBox mail. Ik heb hier nooit problemen mee ondervonden. Ik vind het ideaal dat deze gekoppeld is aan mijn hotmail account en dat ik zou mijn postvakken goed kan beheren. Nu is het echter zo dat ik sinds de installatie van IOS5 problemen heb met het versturen van mailtje. Op het moment dat ik een nieuwe mail open en met de vinger naar onderen scrol "naar tekstveld" wordt de app afgesloten. Ik heb de app al verwijderd en opnieuwe geinstalleerd. Ook dit lost het niet op.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? chicago iPad algemeen 11 25-06-11 13:19
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps Shorty73 iPhone Apps 1 15-10-10 18:16
mBox Mail nkls iPhone Apps 0 19-08-10 19:53
mbox Mail app scoop1 iPhone Apps 4 24-07-10 12:58
mBox Mail giallorossi iPhone Apps 2 26-08-09 10:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:17.