ios 5 niet op mijn foon!! niets lukt! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ooit begon ik te wenen toen mijn PC constant foutmeldingen gaf... Deze keer was ik slimmer. Ik updatete op mijn netbook. Misschien ook eens proberen? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ooit begon ik te wenen toen mijn PC constant foutmeldingen gaf... Deze keer was ik slimmer. Ik updatete op mijn netbook. Misschien ook eens proberen?
Ook een TiP: Ipv UPDATE te klikken klik op HERSTEL. Nog een TiP: Download handmatig de software (google) en bij het klikken van update, je SHIFT toets inhouden. Succes |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
wat ook wel eens wilt helpen is wat ruimte maken op je phone zelf.
mijn phone was op 1 gig na vol en wilde ook niet updaten. na verwijderen van 3 apps (totaal 3 gig) ging het updaten prima. edje |
|
|||
|
|||
ok, zal er opletten,
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 iOS 4.0.1. Herstellen lukt niet! | ShotgunDiplomacy | Jailbreak | 5 | 16-10-11 01:04 |
iPhone: Mijn Iphone GS3 FW 4.2.1 jailbreaken lukt niet | papano | Jailbreak | 3 | 04-10-11 14:25 |
iPhone: jealbreak ios 4.3.1 3GS lukt niet | kuzen | Jailbreak | 1 | 06-04-11 13:43 |
iPhone: Jailbreak iOS 4.1 op 3GS lukt niet. | jurrian | Jailbreak | 3 | 01-11-10 20:57 |
iOS 4.01 herstellen lukt niet | knny | iPhone algemeen | 1 | 29-08-10 13:15 |
|
|