Bericht veranderd van iMessenger in SMS terwijl de ander ook ios5 heeft?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, Sorry als hier al een topic over was maar me oog viel er vandaag in eens op. Ik stuur mijn oom een berichtje gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bericht veranderd van iMessenger in SMS terwijl de ander ook ios5 heeft??
Heey,
Sorry als hier al een topic over was maar me oog viel er vandaag in eens op. Ik stuur mijn oom een berichtje gewoon via sms deze veranderd in een iMessenger (blauw ballonnetje). Word ook netjes verzonden enz. Daarna hoor ik opnieuw het verzend geluid en is het wolkje in eens groen! Is dit normaal of....gaat er toch iets fout?? Thnx alvast!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ander thema instellen ; Springboard veranderd ,Icons niet. | albert55 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 15-09-12 18:58 |
Imessenger | MeikeDijkhuis | iPhone algemeen | 5 | 13-10-11 11:17 |
Werkt de iOs5 GM jailbreak ook op de iOs5 Final? | benna | Jailbreak | 3 | 12-10-11 20:38 |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft | cpc9280 | Wi-Fi | 3 | 10-03-10 20:38 |
|
|