iPhone 4 aan krijgen/uit recovery mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste medeforumlezers, Ik probeer al dagen me iPhone UIT recovery mode te krijgen maar ik heb wat gevonden namelijk fixrecovery4.2.1 van tinyumbrella. als ik dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 aan krijgen/uit recovery mode
Beste medeforumlezers,
Ik probeer al dagen me iPhone UIT recovery mode te krijgen maar ik heb wat gevonden namelijk fixrecovery4.2.1 van tinyumbrella. als ik dat laat lopen komt er een bestandje iBSS.n90ap, geen idee wat ik hiermee moet iemand wel een idee? zou me echt onwijs veel helpen! alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1-download hier The Firmware Umbrella - TinyUmbrella fixrecovery 2-download zlib1.dll hier zlib1.dll free download - DLL-files.com (download zip file) 3-pak de zip bestanden uit in een map op je bureaublad 4-sluit je iphone aan 5-Plaats je iPhone in DFU-modus (DFU - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS) 6-Dubbelklik op fixrecovery43 7- er komt nu een dos prompt tevoorschijn. Laat fixrecovery haar werk doen niets aanraken of klikken. 8- als je alle stappen goed hebt gevolgd start je iphone na enkele minuten weer op succes Rambo |
|
|||
|
|||
dat heb ik juist geprobeerd maar dan gaat hij als nog niet aan. Als het klaar is krijg ik wel het bestandje iBSS.n90ap..geen idee wat ik hieraan heb...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
daarmee hoef je verder niets te doen heb je de stappen goed gevolgd? wat gebeurd er als je je iphone aansluit? geeft ie aan dat je iphone in herstelmodus is? meer info aub |
|
|||
|
|||
als ik de iphone 10seconden beide knoppen in druk hoor ik tudu en dan komt itunes met de iphone in herstelmodus. dan probeer ik te restoren via itunes dan krijg ik foutmelding 1602. probeer ik zelf een firmware (er staat 4.2.1 op) krijg ik error 3194. elk programma geprobeerd. Ook via hosts dingen veranderd, ook niet geholpen. Als ik de iphone in stopcontact steek krijg ik helemaal geen reactie. Conclusie: hij staat in DFU mode (staat aangegeven bij Computer>Eigenschappen>Apparaatbeheer>Dan staat er: Apple mobile Device (DFU) USB Driver, hij moet dus uit deze modus.
|
|
||||
|
||||
Kijk hier voor de oplossing. http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...ted-build.html
|
|||
|
|||
@wouter1981 dat gaat totaal niet over wat mijn probleem is..
|
|
||||
|
||||
Error 3194 toch? Kijk anders hier eens: http://support.apple.com/kb/ts1275?viewlocale=nl_NL
|
|
|||
|
|||
ook al gekeken ik word echt gek ervan gewoon dat ik hem niet aankrijg
|
|
||||
|
||||
Blijven proberen met fixrecovery.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone na Jailbreak niet uit recovery te krijgen | Roffelb | Jailbreak | 2 | 31-08-11 21:09 |
iPhone: Help please: Iphone 4 niet meer uit recovery mode te krijgen | pdewildt | Jailbreak | 2 | 23-05-11 15:51 |
iPhone: iPhone niet aan de praat / Recovery mode | Vinay | Jailbreak | 2 | 07-02-11 00:00 |
Altijd 'recovery mode' na aan/uit | Sjoerd | iPhone algemeen | 2 | 12-10-08 22:30 |
|
|