Iphone batterij-icoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb al een tijdje een probleem met mijn iphone 3gs. namelijk elke keer als ik de telefoon aansluit op een dock, of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone batterij-icoon
Beste mensen,
Ik heb al een tijdje een probleem met mijn iphone 3gs. namelijk elke keer als ik de telefoon aansluit op een dock, of direct met het kabeltje om op te laden, dan laadt de telefoon wel op, maar hij trilt niet als je het kabeltje aansluit en geeft ook geen geluidje dat ie gaat opladen. ook het icoontje van de batterij rechtsboven in het scherm laat geen laadicoontje zien, maar een gewone batterij. Het vreemde is dat de iphone wel gewoon oplaad. Geen groot probleem, maar het is wel vreemd. heeft iemand misschien een idee dit op te lossen ?het ligt denk ik overigens niet aan de software heb "probleem" dit al een zeker een jaar. en is ondertussen van gewoon ge updatet naar 5.0. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
batterij, icoon, iphone, opladen, trillen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Raar icoon naast batterij | ruud007 | iPhone algemeen | 4 | 19-02-10 11:10 |
Batterij icoon | gewoonjapie | iPhone algemeen | 0 | 24-07-09 14:34 |
Batterij Icoon incorrect? | montezume | iPhone algemeen | 1 | 29-06-09 17:44 |
Batterij icoon vervangen, welk mapje? | superzemie | Unlock [archief] | 6 | 28-12-07 10:52 |
|
|