iPhone in combinatie met (normaal) sim only abonnement? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaal, ik vroeg mij af of ik een 'normaal' sim only abonnement kan gebruiken voor in een iphone. ik wil graag de iphone 4s ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone in combinatie met (normaal) sim only abonnement?
hoi allemaal,
ik vroeg mij af of ik een 'normaal' sim only abonnement kan gebruiken voor in een iphone. ik wil graag de iphone 4s kopen en ik ben op jaarbasis goedkoper uit als ik de iphone los koop met een sim only abonnement. ze hebben speciale iphone simonly abonnementen alleen zijn die haast even duur als een normaal abonnement. dus: kan dit? Groetjes! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit kan. Let er wel op dat je een micro simkaart nodig hebt voor de iPhone 4S.
|
|||
|
|||
Gewoon de kaart knippen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oke wat fijn!
is er een tutorial om te knippen? voot als het niet kan |
|
|||
|
|||
Ik weet niet bij welke provider jij je sim only abo hebt afgesloten, maar ik heb de mijne gratis om kunnen ruilen bij vodafone winkel.
JoZ |
|
|||
|
|||
ik heb nog geen abo afgesloten.
mijn vodafone abo eindigt over n maand en wil over naar hi zou dat oiok kunnen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb nu een mooi Telfort Sim only met een 1,5 data limiet. De snelheid van KPN (dochterfirma) daar ze de masten van KPN gebruiken. Check de site maar ff |
|
|||
|
|||
Dat kan zeker, ik heb al jaren sim only abonnementen (zie ook www.vergelijksimonly.nl) bij m'n iPhone(s). Bij de grotere providers zoals T-Mobile, KPN, Telfort en Vodafone kun je gewoon een microsim bestellen, of gratis omruilen in hun winkels.
Bij de kleinere providers is het veelal niet mogelijk om een microsim te krijgen. Dan dien je je simkaart zelf te verknippen. Tip: bij Simyo mag je de kaart tot microsim verknippen op risico van de provider. Tip 2: veel van de 'sim unlock gsm winkeltjes' die je in veel binnensteden kunt vinden hebben wel een tang waarmee een sim tot microsim kan worden geknipt. Vriendelijk vragen doet wonderen |
Labels |
iphone, los, sim only |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 in combinatie met abonnement | grootnick15 | iPad algemeen | 7 | 11-09-11 19:39 |
E-mail Iphone in combinatie met Outlook | frankschreurs | iPhone algemeen | 2 | 11-06-11 13:26 |
Verlengen iPhone abonnement - sim only | WvB22 | Odido (T-Mobile) | 1 | 27-04-10 12:56 |
web'n'walk Plus in combinatie met Relax Sim only abonnement | JordyxD | Odido (T-Mobile) | 5 | 16-03-10 17:02 |
instellen Iphone in combinatie met zonnet | rkbreda | iPhone algemeen | 0 | 21-03-09 01:46 |
|
|