iPhone 4 camera "probleem" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb het volgende probleem. De front camera van mn iPhone 4 is kapot. Nou is dat niet zo'n probleem aangezien ik hem toch nooit gebruik. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 camera "probleem"
Heb het volgende probleem.
De front camera van mn iPhone 4 is kapot. Nou is dat niet zo'n probleem aangezien ik hem toch nooit gebruik. Enige probleem is dat m'n camera app automatisch naar de front camera gaat, waardoor ik zwart beeld krijg en mijn voorste camera niet kan selecteren. Is er een mogelijkheid om automatisch de normale camera te selecteren? (met of zonder jailbreak ). Herstellen naar fabriekinstellinen is geen optie, omdat ik dan m'n reservekopie er weer op wil hebben. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die hier een antwoord op heeft?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|