//

Kan Sim-kaart niet vinden

Kan Sim-kaart niet vinden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een groot probleem met mn iPhone. Van de week had ik een cd van J.Lo gedownload via Frostwire en teon ik die wou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-10-11, 15:42
littlemonsterr littlemonsterr is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard Kan Sim-kaart niet vinden

Ik heb een groot probleem met mn iPhone.

Van de week had ik een cd van J.Lo gedownload via Frostwire en teon ik die wou openen ging mijn iTunes opeens herstellen (me iPhone zat aangesloten). Daarna ging mijn iPhone als ik hem aan wou doen steeds op dat plaatje met iTunes logo en daaronder stekkertje. Moet ik hem van Itunes herstellen maar op het einde geeft die dan foutmelding 1015?

Toen is mijn opa naar de winkel gegaan en hun hebben hem zover gekregen dat ik hem opnieuw moest activeren via iTunes. maar daarvoor moest ik eerst de nieuwste iTunes downloaden. maar daarna zegt die steeds: de iPhone die u probeerd te activeren heeft geen simkaart. Maar ik heb gewoon een abbonement van KPN, in een gejaillbreakde 3gs.

Daarna heb ik hem weer gejaillbreakde en nu is die weer bij het scherm met het iTunes logo, nu lukte het herstellen wel, kom ik weer bij het activatie scherm, gaat die actieveren wat tot drie minuten kan duren, en zegt weer dat van geen SIM-kaart en ik snap er helemaal niks meer van. Kan iemand me helpen?

Groetjes Jeanine
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
activeren, iphone, jailbeak, simkaart niet herkent



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Wie heeft er nog een O2 sim kaart over zodat ik kan activeren khalidinio Unlock 1 07-07-11 16:18
iPhone 3G: Sim kaart niet ondersteund BertenFocus Unlock 0 30-11-10 18:59
sim kaart wordt niet ondersteund Kjelle Archief 1 20-08-09 08:35
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 22:46
Kan je de iphone zonder sim kaart gebruiken? Funnyplay iPhone algemeen 0 09-06-08 22:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:50.