kan 3G uitzetten niet meer vinden op Iphone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, als ik naar netwerk ga heb ik alleen mobiele data en niet 3G en mobiele data hoe zet ik mijn internet op 2g dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan 3G uitzetten niet meer vinden op Iphone 4S
Hallo,
als ik naar netwerk ga heb ik alleen mobiele data en niet 3G en mobiele data hoe zet ik mijn internet op 2g dat ik dat rondje naast me provider zie nu kan ik alleen wi-fi en 3G bij me iphone 4 kon dat nog maar bij iphone 4s is die optie verdwenen ik heb zelf vodafone als provider? hebben andere mensen dit probleem ook? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iedereen heeft dit!
3G toggle is gewoon weggelaten in de 4S |
|
|||
|
|||
are you kidding me.. daar gaat me batterij elke nacht opladen dus t_t
|
|
||||
|
||||
Wow... Ö
Er komt vast wel een jailbreak oplossing voor. |
|
|||
|
|||
Nou,vind ik ook niet gunstig.
Ik gebruikte voordien haast nooit 3g,enkel Edge en Wi-Fi. Nu gaat dat ding toch veel te snel leeg.. Of doet ie misschien iets automatisch,zoals zelf naar Edge overschakelen als er geen dataverkeer plaatsvind... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor een lange dag ik van huis ben heb ik altijd een externe batterij mee . Want filmen met de 4s neemt niet alleen enorm veel plaats in maar vergt ook heel wat van de batterij. |
|
||||
|
||||
Ik blijf dit erg jammer vinden, want ik heb 3G altijd uit staan en haal mede hierdoor vaak 1,5 tot 2,5 dag uit mn batterij. Met 3G aan moet hij snachts zeker aan de lader en als je TomTom gebruikt is het zelfs nog eerder uit met de pret. Jailbreaken dus
|
|
|||
|
|||
Kan je wel je mobiele data helemaal uit zetten? voor als je bijv naar buitenland gaat
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
m'n telefoon die zo'n 75% geladen was, was binnen 8 uurtjes op 2%, terwijl ik sliep! Leuk zo'n 4s
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thuis had ik 3g altijd uitstaan ivm bereik.....ik zat me eigen al scheel te zoeken.
Nu maar hopen dat de untethered jailbreak snel komt, ik mis de sbsettings nu wel heel erg! |
|
||||
|
||||
Daar gaat mijn goed bereik. Anders gewoon 5 streepjes en nu amper 2 streepjes
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone kan ik niet meer volledig uitzetten | stevenbeersmans | iPhone algemeen | 3 | 27-07-13 10:55 |
Navigon: na update kan niet meer uitzetten... | bruce27 | iPhone Navigatie | 2 | 14-07-10 13:40 |
iPhone: Na jailbreak kan iTunes iPhone niet meer vinden | Djurres | Jailbreak | 2 | 08-09-09 18:47 |
Ik kan de belstatus app niet meer vinden | SARALI | Archief | 1 | 21-07-09 11:39 |
Windows: iTunes kan ipod touch (1G) na jailbreak niet meer vinden | basovich | iTunes | 12 | 18-01-09 21:50 |
|
|