na update kan niet meer uitzetten... discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) na de laatste update van navigon blijkt dat ik het programma niet meer uit kan zetten, na klik op de thuisknop en de knop rechtsboven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na update kan niet meer uitzetten...
na de laatste update van navigon blijkt dat ik het programma niet meer uit kan zetten, na klik op de thuisknop en de knop rechtsboven blijft het programma draaien en kletsen... alleen een 100% uitzetten van de iPhone helpt nog.
Wie heeft de oplossing? bvd, bruce |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De-installeren op daarna opnieuw installeren.
|
||||
|
||||
Dubbelklikken op je Home button.
In de balk die verschijnt scrollen naar je navigon icoon, blijven op drukken tot je icoontjes gaan "wiebelen" en dan verwijderen met het "streepje" |
Labels |
navigon, uitzetten, update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone kan ik niet meer volledig uitzetten | stevenbeersmans | iPhone algemeen | 3 | 27-07-13 10:55 |
Kan niet meer update-en | Joosie100 | iPhone Apps | 0 | 06-04-10 19:27 |
update 3.1.3 en nu kan ik niet meer in mijn iphone! Wat nu? | Sverre | Archief | 1 | 09-02-10 20:28 |
iPhone: Kan niet meer bellen na update 3.1 | milan13 | Jailbreak | 5 | 04-10-09 13:59 |
Update Itunes,daarna kan ik niet meer syncen. | djtcc | iTunes | 1 | 23-03-09 00:07 |
|
|