//

De gegevens op de iPhone4 zijn al gesynchroniseerd met een ander gebruiksaccount ???

De gegevens op de iPhone4 zijn al gesynchroniseerd met een ander gebruiksaccount ??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn laptop opnieuw geïnstalleerd met windows 7 Pro 64bit. Vervolgens alle updates gedraait en iTunes geïnstalleerd. Als ik mijn iPhone4 aansluit geeft hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-11, 13:22
tleeuwen tleeuwen is offline
• iOS 16.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Hengelo (Ov)
Berichten: 14
Standaard De gegevens op de iPhone4 zijn al gesynchroniseerd met een ander gebruiksaccount ???

Ik heb mijn laptop opnieuw geïnstalleerd met windows 7 Pro 64bit. Vervolgens alle updates gedraait en iTunes geïnstalleerd. Als ik mijn iPhone4 aansluit geeft hij de volgende melding:

"De gegevens op de iPhone4 zijn al gesynchroniseerd met een ander gebruikersaccount. Wilt u in plaats daarvan de iPhone synchroniseren met de gegevens van deze gebruikersaccount?
Met info samenvoegen voegt u de gegevens op deze iPhone samen met de gegevens van deze gebruikersaccount.
Met info vervangen vervangt u de gegevens op deze iPhone door de gegevens van deze gebruikersaccount."

Ik snap er niets van, ik heb maar 1 gebruikersaccount, waar kan ik uberhaupt zien waar die verschillende gebruikersaccounts staan? Op mijn laptop in ieder geval niet, die is nieuw geinstalleerd. Staat dat misschien ergens online, ik heb al eerder een iPhone 3GS gehad en dit is mijn 2e iPhone 4.

Ik kan nergens een oplossing voor dit probleem vinden, de forums staan vol met vragen maar antwoorden zie ik niet.

Wie weet waar ik die gebruikersaccounts kan terugvinden en ze kan wissen? Desnoods begin ik helemaal opnieuw met een totale nieuwe installatie van de telefoon, want synchroniseren lukt nu namelijk ook niet, ik krijg eerst een melding voor een update naar os5 maar als ik dat wil doen dan krijg ik de beruchte melding 13019, waar ook niemand een oplossing voor schijnt te hebben.

Aub graag alleen een antwoord als je het probleem kunt oplossen. Aan antwoorden van, "Ik denk dat het dit en dat is, daar staat het forum helaas vol van". (voor de update schijn je je iPhone in vliegtuigmodus te moeten zetten), dat probeer ik later uit, eerst een oplossing voor de verschillende gebruikersaccounts.

Laatst gewijzigd door tleeuwen; 20-10-11 om 13:23. Reden: text vergeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
fotos terug zetten op een pc nadat alle gegevens weg zijn op pc:S haticeee iPhone algemeen 5 22-08-11 21:44
smsen met een ander nummer Doq Jailbreak apps en thema's 2 04-05-10 16:44
Hoe krijg ik mijn iPhone gesynchroniseerd met een nieuwe macbook Pro? Nafets Archief 1 30-04-10 22:49
Zogenaamde synchronisatie m ander toestel wrdr gegevens verloren zullen gaan, oplos? YvonneP iTunes 0 24-08-09 13:53
Hoe een ander thema met 2.1 zonder cydia? kimwispel Jailbreak apps en thema's 6 13-12-08 20:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:54.