Groep sms niet meer mogelijk!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen allemaal, Na het installeren van IOS 5 werkt het versturen van groep sms niet meer. Ik heb voor me gevoel alles gecheckt, maar blijf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Groep sms niet meer mogelijk!!
Goedemorgen allemaal,
Na het installeren van IOS 5 werkt het versturen van groep sms niet meer. Ik heb voor me gevoel alles gecheckt, maar blijf het probleem houden. Het toevoegen van mensen aan een bericht is wel mogelijk en dat lukt wel. Maar de apps (Groups, awesome Pro, group text) voor een groep sms werken niet meer goed. De sms komt wel aan bij ios5 gebruikers. Je zou denken dat ik dan in instellingen iets verkeerd heb staan. Ik heb bij instellingen --> berichten --> stuur als sms ---> aan. Wie kan m ij helpen of heeft hetzelfde probleem. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan toch een sms aan verschillende mensen sturen. Gewoon in één sms verschillende namen zetten door op blauwe + te klikken
|
|
|||
|
|||
Ja dat kan alleen daar kan je niet meer dan 10 mensen in zetten wat erg irritant is. Ik stuur wekelijks meerdere groep smsen van 25 personen.
|
Labels |
groep, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sms: kan niet meer terug naar alle smsjes (groep) | ivoanwiggen | iPhone algemeen | 0 | 08-09-10 12:25 |
SMS groep aanmaken? | Jellei | Archief | 7 | 08-12-08 00:01 |
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee | bram87 | Unlock [archief] | 2 | 14-02-08 01:07 |
Groep sms versturen | jkalkman | Archief | 2 | 25-12-07 13:53 |
|
|