Iphone 4S kopen in Canada discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte, Ik vertrek in januari voor 3 maand naar Canada om daar stage te gaan volgen. Nu ben ik waarschijnlijk van plan om daar een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4S kopen in Canada
Geachte,
Ik vertrek in januari voor 3 maand naar Canada om daar stage te gaan volgen. Nu ben ik waarschijnlijk van plan om daar een nieuwe iphone 4S te kopen. Omdat deze daar toch wel wat goedkoper zijn. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om met een simlock - vrije versie achteraf er gebruik van te maken in België met een Belgische simkaart? En hoe zit het met de garantie? En met de stroom? Iemand meer ervaring met dit onderwerp? groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S kopen in Canada | flydijk | iPhone algemeen | 25 | 21-10-11 17:38 |
iPad kopen in Canada, ervaringen? | forum.bericht | iPad algemeen | 4 | 18-07-10 13:50 |
Iphone kopen in Canada | Tommyke | Koopinformatie Rest van de wereld | 3 | 11-10-09 23:43 |
Iphone kopen in canada | Brabke | Archief | 1 | 25-07-09 19:14 |
Iphone Kopen in Canada | Brabke | Koopinformatie Rest van de wereld | 10 | 29-06-09 23:21 |
|
|