Iphone kopen in Canada discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ga volgende week naar Canada en ik zoe er graag een Iphone kopen. Nu is mijn vraag of dat inderdaad voordeliger is, dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone kopen in Canada
Hallo
Ik ga volgende week naar Canada en ik zoe er graag een Iphone kopen. Nu is mijn vraag of dat inderdaad voordeliger is, dat je er geen abonnement ofzo hoort bij te kopen. En of ik die Iphone zonder problemen kan gebruiken in België? Kan iemand mij hiermee helpen aub? Alvast Bedankt, Thomas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar als ik het goed begrepen heb is het nu niet meer noodzakelijk om een iphone inclusief een abonement te kopen. Klopt dit? En wat kost de Iphone dan? En het belangrijkste, kan deze werken in België? |
|
|||
|
|||
Je kunt geen iphone zonder abo in canada kopen. Heb dit zelf ook geprobeerd maar ze verkopen jou geen iphone.
Je kunt beter naar amerika rijden en bij een best buy er eentje gaan kopen. |
Labels |
canada |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 in Canada | Quent | Koopinformatie Rest van de wereld | 7 | 31-07-10 00:08 |
iPad kopen in Canada, ervaringen? | forum.bericht | iPad algemeen | 4 | 18-07-10 13:50 |
Iphone kopen in canada | Brabke | Archief | 1 | 25-07-09 19:14 |
Iphone Kopen in Canada | Brabke | Koopinformatie Rest van de wereld | 10 | 29-06-09 23:21 |
iPhone in Canada? | kasperlannoo | Koopinformatie Rest van de wereld | 3 | 09-04-08 17:27 |
|
|