Made in China iPhone Nano discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Tja dit vind ik geen kloon en ook geen killer maar goed aangezien hier toch de meeste 'fake' modellen iphones worden besproken plaats ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Made in China iPhone Nano
Tja dit vind ik geen kloon en ook geen killer maar goed aangezien hier toch de meeste 'fake' modellen iphones worden besproken plaats ik het hier.
Vandaag las ik op het Tech gedeelte van de Indiase nieuwsite Times Of India iets over een fake iPhone Nano, niets nieuws natuurlijk. Toch vind dit model van de iPhone Nano toch wel het 'meest hebben'. Een ouderwetse iPod scrollwheeltje maar wel de iPhone iconen. Citaat:
Wat vinden jullie ervan? Natuurlijk is het fake maar ik bedoel meer in de zin van het scrollwheeltje en een kleiner touchscreen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ziet erop zich wel strak uit maar ik hou het toch liever bij mijn touchscreen (H)
-Swippi-
|
||||
|
||||
Denk dat het irritant is met een scrollwheel
Laatst gewijzigd door 020; 04-10-09 om 21:26. Reden: Fout |
|
||||
|
||||
Het lijkt wel een iPodPhone haha ;-) Vind het er niet uit zien, totaal geen Apple stijl. Ze proberen hier meer een combo te maken van een iPhone en een iPod.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
This accesory is not made to work with iPhone | fedorr | iPhone algemeen | 12 | 05-06-10 00:31 |
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone (Accessory not made to work with this) | Deniz | Archief | 71 | 08-12-09 16:10 |
this accessory is not made to work with iPhone | Mauricek99 | iPhone algemeen | 6 | 09-05-08 09:21 |
|
|