//

Made in China iPhone Nano

Made in China iPhone Nano discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Tja dit vind ik geen kloon en ook geen killer maar goed aangezien hier toch de meeste 'fake' modellen iphones worden besproken plaats ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest van de wereld
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-08-09, 22:37
Zero Zero is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 81
Standaard Made in China iPhone Nano

Tja dit vind ik geen kloon en ook geen killer maar goed aangezien hier toch de meeste 'fake' modellen iphones worden besproken plaats ik het hier.

Vandaag las ik op het Tech gedeelte van de Indiase nieuwsite Times Of India iets over een fake iPhone Nano, niets nieuws natuurlijk. Toch vind dit model van de iPhone Nano toch wel het 'meest hebben'.
Een ouderwetse iPod scrollwheeltje maar wel de iPhone iconen.



Citaat:
Indiatimes Infotech



Internet world has been abuzz about Apple launching iPhone Nano for quite sometime. Every few months, grapevines suggest Apple working on a Nano version of iPhone. In fact, only last month a new patent filed by Apple again fueled iPhone Nano rumors. But all these so far remain mere speculations, with no official confirmation.

However, in faraway Shenzhen (China) an iPhone Nano has actually hit the shelves. The made in China iPhone Nano is widely available in the country including on online stores (may be you can check our own grey markets too!). These iPhone Nano models available from several Chinese companies offer several high-end features and come at an attractive price tag.

Here’s looking into the Chinese avatar of iPhone Nano.



(Pics courtesy: chinese mobile phones -SoloMobi.com)


Wat vinden jullie ervan? Natuurlijk is het fake maar ik bedoel meer in de zin van het scrollwheeltje en een kleiner touchscreen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-09, 21:02
Swippi Swippi is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 24
Stuur een bericht via MSN naar Swippi
Standaard

Ziet erop zich wel strak uit maar ik hou het toch liever bij mijn touchscreen (H)
-Swippi-
__________________
<3 APPLE!!
  #3  
Oud 04-10-09, 20:25
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Denk dat het irritant is met een scrollwheel

Laatst gewijzigd door 020; 04-10-09 om 20:26. Reden: Fout
  #4  
Oud 06-10-09, 23:32
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Het lijkt wel een iPodPhone haha ;-) Vind het er niet uit zien, totaal geen Apple stijl. Ze proberen hier meer een combo te maken van een iPhone en een iPod.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
This accesory is not made to work with iPhone fedorr iPhone algemeen 12 04-06-10 23:31
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone (Accessory not made to work with this) Deniz Archief 71 08-12-09 15:10
this accessory is not made to work with iPhone Mauricek99 iPhone algemeen 6 09-05-08 08:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:40.