Notificaties komen niet tegelijkertijd aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal ! Ik zit met iets raars wat ik eigenlijk recht wil hebben. Als ik bijvoorbeeld een Twitter mention krijg ( berichtje naar mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Notificaties komen niet tegelijkertijd aan
Hallo allemaal !
Ik zit met iets raars wat ik eigenlijk recht wil hebben. Als ik bijvoorbeeld een Twitter mention krijg ( berichtje naar mij gezonden ) krijg ik het eerst op mijn iPad 2 binnen, en ongeveer uren later op mijn iPhone 4. Dit is nog al erg verwarrend en gewoon irritant want soms lees ik die berichtjes dan pas 's avonds op de iPad 2. Ik krijg dan geen notificatie in mijn scherm van de iPhone 4. Ik heb beide apparaten op iOS 5 draaien, werkt allemaal perfect, maar dit is nog aan minpuntje. Weet iemand raad ? MVG, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Smsjes komen niet aan bij anderen | stefaaaan | iPhone algemeen | 12 | 07-09-11 19:43 |
[Iphone 3G] Lange smsjes komen niet aan | bartcrum | Archief | 1 | 04-03-09 01:21 |
Voicemail sms'jes komen niet aan | KidE | iPhone algemeen | 56 | 27-09-08 14:03 |
SMSen komen niet aan | aer0101 | Unlock [archief] | 4 | 20-04-08 01:24 |
SMS berichten komen niet aan . . . | Roue | iPhone algemeen | 7 | 19-12-07 19:35 |
|
|