SMS berichten komen niet aan . . . discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vaak komen de berichten die vrienden versturen naar mij toe gewoon weg niet aan .... Ze krijgen MISLUKT :s heeft iemand dit ook?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS berichten komen niet aan . . .
Vaak komen de berichten die vrienden versturen naar mij toe gewoon weg niet aan ....
Ze krijgen MISLUKT :s heeft iemand dit ook?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
lijkt me dat dit meer te maken heeft met bereik dan met je telefoon..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
nee nee dat zeker niet , vandaag zag iemand mij ergens eten, en die heeft dan gelijk gesmst en toen ik haar net sprak op msn zei van: "heb je een nr nummer want ik krijg telkens mislukt als ik je sms" volgens mij ligt het een beetje aan de iPhone |
|
||||
|
||||
zit je intussen al op 1.1.2 Roue?
|
|
|||
|
|||
Nee nog niet is er een groot verschil tussen 1.1.1 & 1.1.2
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ook de batterij is een groot verschil vind ik
|
|
|||
|
|||
en de snelheid
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sommige berichten komen niet toe | Stootle | iPhone algemeen | 1 | 25-08-10 01:57 |
iPhone: Sms'en komen uren later aan! | Jumper2110 | Jailbreak | 7 | 19-08-09 18:06 |
Sms'jes van andere merk komen niet aan bij Iphone | Mari_Posa | Orange | 3 | 17-05-09 21:30 |
Voicemail sms'jes komen niet aan | KidE | iPhone algemeen | 56 | 27-09-08 14:03 |
berichten komen 2 maal aan,appstore downloads ook | Jaycee | iPhone Apps | 4 | 20-09-08 17:23 |
|
|