namenlijst overzetten van nokia naar iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, ik heb gekeken op wiki maar heb het niet kunnen vinden,of het is te simpel dat het vermelden niet waard is. Maar goed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
namenlijst overzetten van nokia naar iphone
Hallo Allemaal, ik heb gekeken op wiki maar heb het niet kunnen vinden,of het is te simpel dat het vermelden niet waard is. Maar goed ben al een tijdje aan het klooien om me adresboek over te zetten van de nokia naar de itunes. Is daar een simpele manier voor ?
Alvast bedankt voor het antwoord of verwijzing. Groetjes Thos |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb er ook naar 's naar gezocht, maar bij mijn weten is daar geen 'handige' manier voor. Gewoon met het handje weer invoeren, of je besteedt die tijd aan het in outlook zetten van je adressen en nrs, waarna je kunt sychroniseren via Itunes.
Laatst gewijzigd door Antagonist; 19-12-07 om 11:26. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten van iphone naar nokia kopieeren. | Mad Hankey | iPhone algemeen | 1 | 15-12-10 12:48 |
Sim data overzetten Nokia naar Iphone? | DarwinIII | iPhone algemeen | 5 | 22-08-10 18:08 |
Nokia E71 smsjes naar iPhone 3GS overzetten | arashrsf | iPhone algemeen | 6 | 13-12-09 18:13 |
|
|