Sms'jes van andere merk komen niet aan bij Iphone discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje: mijn vriend heeft een Iphone 3G (van Mobistar) en ik heb een Nokia. Als ik een smsje stuur naar mijn vriend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms'jes van andere merk komen niet aan bij Iphone
Ik heb een vraagje: mijn vriend heeft een Iphone 3G (van Mobistar) en ik heb een Nokia. Als ik een smsje stuur naar mijn vriend dan komt dat soms wel aan en soms duurt het echt uren vooraleer hij dat smsje aankrijgt. Bellen net van het zelfde: soms krijg ik zijn voicemail (hij beweert dat gsm opstaat en dat hij netwerk heeft) en soms krijg ik gewoon verbinding. Net weer: ik stuur een smsje dat niet aankomt, ik bel en krijg voicemail. Ik stuur dan een smsje naar de persoon waar hij bij was en mijn vriend belt mij dan achteraf zonder problemen terug op.
Ligt dit nu aan mobistar of aan die telefoon? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat mij ook al is opgevallen, dat is dat SMS'jes van Mobistar naar Proximus en omgekeerd soms wel heel lang onderweg zijn.
|
|||
|
|||
allebei mobistar (allebei abo ik my10, hij my15)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Met een 3G verbinding is dit geen probleem. Men kan een netwerkactiviteit en een telefoongesprek gelijktijdig afhandelen. Vandaar het belang van een 3G verbinding. Mobistar moet dringend zijn netwerk verbeteren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Smsjes komen niet aan bij anderen | stefaaaan | iPhone algemeen | 12 | 07-09-11 19:43 |
Problemen met sms'jes ontvangen van andere iPhone | davidrotterdam | iPhone algemeen | 1 | 12-11-09 12:20 |
Bij terugzetten reservekopie worden sms-jes niet teruggezet | Esther30 | Archief | 2 | 01-07-09 10:38 |
Voicemail sms'jes komen niet aan | KidE | iPhone algemeen | 56 | 27-09-08 14:03 |
SMS berichten komen niet aan . . . | Roue | iPhone algemeen | 7 | 19-12-07 19:35 |
|
|