Problemen met sms'jes ontvangen van andere iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Een vriendin van mij en ikzelf hebben allebei een iPhone. Nou komt het de laatste tijd vrij vaak voor dat voornamelijk haar sms'jes niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met sms'jes ontvangen van andere iPhone
Dag,
Een vriendin van mij en ikzelf hebben allebei een iPhone. Nou komt het de laatste tijd vrij vaak voor dat voornamelijk haar sms'jes niet meer aankomen, of veel later (meestal midden in de nacht). Ook hebben we tot nu toe allebei al een paar keer een sms ontvangen in het Chinees. Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?? Alvast bedankt, David |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zit je bij T-mobile? Dan zou ik even contact met hen opnemen als ik jou was. Volgens mij is hier alleen heel weinig aan te doen..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen sms'jes ontvangen met vodafone | iphonefreakie | Vodafone | 1 | 07-07-10 10:30 |
sms'jes van oude naar nieuwe IPhone | kaatvanderweide | Archief | 8 | 10-05-10 21:04 |
Sms'jes van andere merk komen niet aan bij Iphone | Mari_Posa | Orange | 3 | 17-05-09 21:30 |
Problemen met bereik (ontvangen telefoon/sms) | scoutcow | iPhone algemeen | 2 | 04-10-08 19:20 |
Probleem met het ontvangen van sms | w d | Unlock [archief] | 4 | 10-06-08 16:53 |
|
|