Siri in nederlandse iphone 4gs? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zit er eigenlijk siri in de Nederlandse IPhone 4gs? Want ik las op een website dat de Europese versie van iphone 4gs zonder siri verkocht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Siri in nederlandse iphone 4gs?
Zit er eigenlijk siri in de Nederlandse IPhone 4gs?
Want ik las op een website dat de Europese versie van iphone 4gs zonder siri verkocht wordt en als je op de Nederlandse apple store kijkt staat er ook geen siri vermeldt. Gr Rat |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het ondersteund op dit moment alleen de engelse taal.
http://www.iphoneclub.nl/147313/siri...r-meer-landen/ Laatst gewijzigd door midon; 22-10-11 om 11:10. Reden: Aanvulling op: |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja dat snapte ik. Maar volgens mij wordt Siri helemaal niet meegeleverd met de Nederlandse iphone 4gs. Dus ik bedoel de hele app Siri.
|
|
||||
|
||||
Zover ik begrepen en gelezen heb zit het op alle iPhones 4S.
|
|
||||
|
||||
Aangezien Siri deel uitmaakt van de software van de telefoon zit die uiteraard wel geïnstalleerd op alle iPhones. Ook op die die je hier kan kopen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er bestaat alleen maar een iPhone 4S waar je de taal kan kiezen, Nederlands, Duits, Frans, Chinees, Buiten-Mongools, enz... |
|
|||
|
|||
Oke, dan ben ik benieuwd volgende week.
Gr. Rat |
|
|||
|
|||
Ben toch benieuwd. Waarom staat er dan niks over siri op de nederlandse apple website.
En deze regel staat onderaan de pagina bij apple.com: Siri is available in Beta only on iPhone 4S and requires Internet access. Siri may not be available in all languages or in all areas, and features may vary by area. Cellular data charges may apply. Daarbij deze link gevonden. Als dit klopt vind ik dit wel balen. Siri alleen op Amerikaanse iPhones 4s modellen beschikbaar - Projectcafe.co Laatst gewijzigd door Ratteplan; 22-10-11 om 15:51. |
|
|||
|
|||
siri werkt gewoon maar gewoon niet in het Nederlands. Hoewel ik een beetje een spraak probleem heb verstaat ze me nog redelijk goed in mijn engels met een accent.
|
|
||||
|
||||
Dus je kan gewoon de iPhone 4S instellen in de Nederlandse taal en alsnog gebruik maken van Sire (maar moet je Engels praten)?
(of moet je iPhone in het Engels, Duits ... ingesteld staan?)
|
|||
|
|||
Voor het moment kun je inderdaad de telefoon gewoon instellen op Nederlands, maar moet je Engels praten met Siri.
Tzt komt er ook ondersteuning voor Nederlands, en dan zou je dus ook in het Nederlands tegen Siri kunnen praten. |
|
||||
|
||||
Ja dat is wel jammer dat siri alleen nog engels is. Android heeft wel nederlandse ondersteuning maar kan weer minder....
Hopenlijk duurt het niet te lang
|
|||
|
|||
Hoe start je Siri op?
|
|
|||
|
|||
Ook voor mij de vraag: Hoe krijg je dat Siri werkend? Als ik de homebutton in gedrukt hou krijg ik alleen "Stembediening". (op mijn vanochtend ontvangen 4s, 16gb, zwart) Zit het er niet op omdat ik een kopie van mijn vorige iPhone er op heb gezet via iTunes? ( die draaide op IOS 5)
Of zie ik iets over het hoofd? |
|
|||
|
|||
Siri aanzetten in de instellingen -> algemeen -> Siri en dan de homeknop vasthouden inderdaad.
Let er wel op dat je hem op het goeie accent zet. Dat zal voor de meeste mensen Amerikaans zijn denk ik |
|
|||
|
|||
Je moet siri eerst inschakelen in de instellingen natuurlijk
Daarna is het gewoon home button 1 seconde ingedrukt houden....en voila,daar is mevrouw siri |
|
|||
|
|||
Dat was het dus, héhé, ik snapte er al niks van. Hartelijk dank!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sim iPhone 4 naar 4gs | Rldewagenaar | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 21-10-11 16:15 |
iPhone: Iphone 4gs new boot restore | viper112 | Jailbreak | 1 | 25-12-10 17:20 |
Onderdelen Iphone 4GS worden al aangeboden :-) | MCNO | Chat en geruchten | 0 | 18-06-10 22:09 |
|
|