Geen mail meer sturen na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey forumleden, Nadat ik ios5 geinstalleerd heb kan ik geen mails meer versturen via me.com ik had dat ingestteld met mijn hotmail adres daarvoor ontvange ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen mail meer sturen na update
Hey forumleden,
Nadat ik ios5 geinstalleerd heb kan ik geen mails meer versturen via me.com ik had dat ingestteld met mijn hotmail adres daarvoor ontvange ze geweoon en kon ik vanaf mijn tel terug mailen.. Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nu update IOS4 geen mail meer verzenden | applepie | iPhone algemeen | 12 | 17-07-10 14:42 |
Kan geen mail of PB sturen met iPhone | purcy | iPhone algemeen | 2 | 04-11-09 10:59 |
Geen mail meer na update naar 2.0.2. | vinniemaster | Archief | 1 | 28-08-08 21:42 |
help! geen safari/mail verbinding meer na update naar FW 2.0 | vansantvoort | iPhone algemeen | 2 | 30-07-08 22:09 |
HELP! Kan geen SMS meer sturen | ASNNetworks | Unlock [archief] | 3 | 21-04-08 14:59 |
|
|