Help, trage iPhone. (iPhone 3G zwart). discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo (nieuw lid hier!). Ik heb al een tijdje lang de iPhone 3G (ben er nog steeds helemaal weg van maar....) hij begint me nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help, trage iPhone. (iPhone 3G zwart).
Hallo (nieuw lid hier!).
Ik heb al een tijdje lang de iPhone 3G (ben er nog steeds helemaal weg van maar....) hij begint me nu niet iets té traag te worden! Hij draait op de software 4.2.1 voor de iPhone. Ik heb geen jailbrake op de iPhone staan (ook nooit gehad), hij is ook echt simlockvrij. Ik gebruik hem hoofdzakelijk voor muziek en sociale apps. Als iemand tips weet om hem weer sneller te maken dan hoor ik het graag (de zoekresultaten zijn al uitgezet)! Heb het forum ook al even doorgekeken maar kon geen duidelijke oplossing vinden helaas, alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
plak er een s achter en je hebt een snellere iphone
|
|
|||
|
|||
Het probleem is is dat hij nooit zo traag is geweest!
|
|
|||
|
|||
Je mag niet vergeten dat de 3G al ruim 3 jaar oud is qua hardware. Eigenlijk is iOS 4 draaien al te hoog gegrepen.
Iedere generatie iPhone wordt gemiddeld 2x sneller qua rekenkracht dan zijn voorganger. Een iPhone 3GS is dus 2x zo snel, iPhone 4 is 4x zo snel en 4S is 8x zo snel als een 3G. Developers houden geen rekening meer met iPhones van die leeftijd, niet meer dan logisch. Misschien wordt het tijd om te upgraden? Laatst gewijzigd door sander90; 24-10-11 om 13:07. |
|
|||
|
|||
Downgraden naar 3.1.3 wil ook nog wel is werken, wel een probleem dat veel apps hier niet op draaien
|
|
|||
|
|||
heb hem gedowngrade naar 3.1.3, werkt weer top! bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
trage iphone 3 16g | robergh | iPhone algemeen | 2 | 04-10-11 16:31 |
trage iphone | minifreakje | iPhone algemeen | 8 | 04-07-11 20:38 |
Trage camera op Iphone 4 | Multimaniak | iPhone algemeen | 2 | 30-11-10 21:18 |
Trage Iphone | Yargo | iPhone algemeen | 4 | 21-08-09 11:56 |
Ietswat trage iphone | Rogier | iPhone algemeen | 5 | 02-04-08 09:04 |
|
|