verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een vraagje en heb het antwoord nog niet kunnen vinden. ik ben van plan om begin november een iPhone 4s aan te schaffen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verzekering
ik heb een vraagje en heb het antwoord nog niet kunnen vinden.
ik ben van plan om begin november een iPhone 4s aan te schaffen bij the phone house ( als deze dan leverbaar is uiteraard ) nu kan ik een verzekering afsluiten bij the phone house, maar deze is duurder dan de verzekering vi t-mobile ( proassist ) is het mogelijk nadat ik mijn iPhone heb aangeschaft bij the phone house om hem te verzekeren via t-mobile ( proassist )? ik heb mijn huidige iPhone verzekerd bij proassist. of is het dan mogelijk om mijn nieuwe iPhone op te geven bij proassist en mijn huidige telefoon te laten vervallen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hoi je moet niet naar proassist gaan ***** bedrijf, bel harmony op HFS in rotterdam
010 - 206 86 73 zeg dat je een iphone hebt gekocht en die wilt verzekeren, zelf zit ik er ook bij en ze hebben een top service's wacht niet te lang na het hebben van de iphone direcht mer Harmony contact opnemen gr |
|
|||
|
|||
ik heb zelf een redelijk goede ervaring met proassist daar gaat het mij in dit geval ook niet om.
het gaat mij er om dat wanneer ik hem gekocht heb bij the phone house, hem bij proassist kan verzekeren door bij een T-Mobile winkel binnen te stappen. of kan ik het doorgeven aan proassist dat ze mijn huidige telefoon uit de dekking moeten halen, en mn nieuwe wel verzekeren... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone verzekering | S¡mon | iPhone algemeen | 5 | 13-02-11 13:54 |
iPhone 4 UK verzekering in NL | Fredzzz | Koopinformatie Rest Europa | 13 | 20-08-10 00:08 |
iPhone: Verzekering... | Qaox | Jailbreak | 5 | 23-07-10 21:34 |
Actua verzekering | martinio11 | iPhone algemeen | 6 | 01-02-10 16:32 |
Verzekering | Jasn | Archief | 1 | 22-04-08 21:10 |
|
|