//

verzekering

verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een vraagje en heb het antwoord nog niet kunnen vinden. ik ben van plan om begin november een iPhone 4s aan te schaffen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-11, 14:43
WishmasterNL WishmasterNL is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 43
Standaard verzekering

ik heb een vraagje en heb het antwoord nog niet kunnen vinden.

ik ben van plan om begin november een iPhone 4s aan te schaffen bij the phone house ( als deze dan leverbaar is uiteraard )

nu kan ik een verzekering afsluiten bij the phone house, maar deze is duurder dan de verzekering vi t-mobile ( proassist )


is het mogelijk nadat ik mijn iPhone heb aangeschaft bij the phone house om hem te verzekeren via t-mobile ( proassist )?


ik heb mijn huidige iPhone verzekerd bij proassist.
of is het dan mogelijk om mijn nieuwe iPhone op te geven bij proassist en mijn huidige telefoon te laten vervallen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-11, 11:19
vonk118 vonk118 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Hutje op de hei
Berichten: 4
Standaard

hoi je moet niet naar proassist gaan ***** bedrijf, bel harmony op HFS in rotterdam
010 - 206 86 73 zeg dat je een iphone hebt gekocht en die wilt verzekeren, zelf zit ik er ook bij en ze hebben een top service's

wacht niet te lang na het hebben van de iphone direcht mer Harmony contact opnemen

gr
  #3  
Oud 24-10-11, 18:08
WishmasterNL WishmasterNL is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 43
Standaard

ik heb zelf een redelijk goede ervaring met proassist daar gaat het mij in dit geval ook niet om.

het gaat mij er om dat wanneer ik hem gekocht heb bij the phone house, hem bij proassist kan verzekeren door bij een T-Mobile winkel binnen te stappen. of kan ik het doorgeven aan proassist dat ze mijn huidige telefoon uit de dekking moeten halen, en mn nieuwe wel verzekeren...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone verzekering S¡mon iPhone algemeen 5 13-02-11 12:54
iPhone 4 UK verzekering in NL Fredzzz Koopinformatie Rest Europa 13 19-08-10 23:08
iPhone: Verzekering... Qaox Jailbreak 5 23-07-10 20:34
Actua verzekering martinio11 iPhone algemeen 6 01-02-10 15:32
Verzekering Jasn Archief 1 22-04-08 20:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:06.