Iphone/ipod verbreken contact met computer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi sinds een week of 2 heb ik hier een probleem met 2x Iphone an 2x Ipod als ik ze aan mijn computer hang schakelen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone/ipod verbreken contact met computer
Hoi
sinds een week of 2 heb ik hier een probleem met 2x Iphone an 2x Ipod als ik ze aan mijn computer hang schakelen ze netjes in en start iTunes ook netjes op maar als hij halverwege de syngronisatie is dan verbreken ze allemaal het contact met de computer (ze verbreken ook met tiny umbrella niet alleen iTunes) om evenlater weer te verbinden enzo blijft het aan de gang ik dacht een driver probleem , maar heb iTunes er helemaal afgehaalt en weer erop gezet en het blijft toen wat usb drivers van apperatuur eraf gehaalt dat ik dacht die de problemen konden veroorzaken maar ze blijven uitschakelen en weer inschakelen heeft misschien iemand dit probleem ook gehad en hoe is het op te lossen als iemand een sugestie heeft hou ik me aanbevolen alvast bedankt groetjes woutje wouterse |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aux Ipod Touch geen contact? | Renaat09 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-04-13 23:05 |
iPhone: Sn0wbreeze logo blijft in iphone beeld geen contact met computer | Gkoelewijn | Jailbreak | 2 | 08-12-10 20:22 |
Spontaan (?) verbreken telefoongesprek 3GS | mick.faber | iPhone algemeen | 2 | 05-10-10 21:56 |
Contact Images met Google Contact Sync | cloverfield | iTunes | 1 | 30-08-09 22:56 |
verbreken bluetooth | rent | iPhone algemeen | 0 | 19-04-08 17:52 |
|
|