Iphone doet niks meer naar IOS 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag, ik heb gister een update gedaan op mijn iphone IOS 5. Maar nu doet hij niks meer. hij start zichzelf om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone doet niks meer naar IOS 5
Ik heb een vraag, ik heb gister een update gedaan op mijn iphone IOS 5. Maar nu doet hij niks meer. hij start zichzelf om de 2 minuten op en dan staat er dat ik hem aan itunes moet koppelen. Als ik dat doe dan duurt het weer 2 minuten en start hij zichzelf weer op en zo gaat dat elke keer! Wat moet ik nou doen? Want kan dus niks meer met mijn telefoon doen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dfu mode doen en restoren...
|
|
|||
|
|||
Maar bij itunes pakt hij mijn telefoon niet want dan start de iphone gelijk weer opnieuw op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 | edgarf28 | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 12:08 |
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Jailbreak | 13 | 22-08-09 14:43 |
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Archief | 2 | 16-08-09 15:24 |
iphone doet niks meer | imprezaturbogirl | iPhone algemeen | 0 | 11-10-08 16:11 |
Help! wat moet ik doen? us iphone doet niks meer na updaten naar 2.02 | joelle | Archief | 3 | 07-09-08 19:26 |
|
|