//

beltonen helaas weg

beltonen helaas weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi hoi ik heb vandaag ios 5 erop gezet nu ben ik helaas mijn beltonen die ik er extra op had staan kwijt. mijn vriendin ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-11, 22:31
maanus maanus is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Waalre
Berichten: 20
Standaard beltonen helaas weg

hoi hoi ik heb vandaag ios 5 erop gezet nu ben ik helaas mijn beltonen die ik er extra op had staan kwijt. mijn vriendin heeft nog 4.3 erop staan en dus ook alle beltonen die ik eerst ook had.bestaat er een mogelijkheid om de beltonen van mijn vriendin haar 3gs naar mijn 3gs te overzetten zodat ik ze ook weer heb. hoop dat iemand hier iets over kan vertellen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-11, 16:22
woodruffie woodruffie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb net hetzelfde voor.... en het beste is dat bij mij die beltonen nog steeds in mijn Itunes staan maar er niets naar mijn Iphone doorkomt (van de beltonen dan he)
Dus ook ik hoop op een antwoord Ik moet zeggen dat ik ooit eens de herstelfunctie heb nodig gehad, en toen had ik net hetzelfde voor en heb ik ze terug aangekocht, maar dat kan toch niet de oplossing zijn he...
  #3  
Oud 26-10-11, 21:19
MathieuG MathieuG is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 159
Standaard

Zelfde probleem gehad. Wat ik gedaan heb is het vinkje beltonen synchroniseren uitzetten en dan synchen en vervolgens het vinkje aanzetten en opnieuw synchen. Rare blijft dan niet al mijn beltonen meekomen.
  #4  
Oud 27-10-11, 16:04
feens feens is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 19
Standaard beltonen

Ik heb het op dezelfde manier op proberen te lossen. eerst synchroniseren zonder en daarna weer met vinkje. Ik had maar 4 beltonen , twee komen er helaas niet meer op. http://forum.iculture.nl/images/smilies/frown.gif
  #5  
Oud 30-10-11, 01:45
maanus maanus is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Waalre
Berichten: 20
Standaard

bij ons staan bij itunes de beltonen niet en krijg ze ook met geen mogelijkheid terug bij itunes via mijn vriendin haar 3gs
  #6  
Oud 30-10-11, 09:23
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maanus Bekijk bericht
bij ons staan bij itunes de beltonen niet en krijg ze ook met geen mogelijkheid terug bij itunes via mijn vriendin haar 3gs
Zoals ik het opgelost heb is door het beltoon bestand, m4r, aan te klikken en daarna stond gewoon de optie beltonen weer in itunes, dus gewoon dubbelklikken op het bestand wat je beltoon is.
  #7  
Oud 30-10-11, 09:28
bakkietje bakkietje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: België; Heist-op-den-Berg
Berichten: 43
Standaard

Ik heb de mijne volledig uit iTunes verwijderd, iPhone gesynchroniseerd, ze terug in iTunes geplaatst en vervolgens terug de iPhone gesynchroniseerd.

Dit was voor mij dé oplossing!
  #8  
Oud 30-10-11, 19:43
maanus maanus is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Waalre
Berichten: 20
Standaard

maar hoe krijg je ze terug dan in itunes wat ik ook probeer en/of aanvink er komt geen beltoon terug in itunes op pc
  #9  
Oud 01-11-11, 18:35
jonandpaul1 jonandpaul1 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Smile beltonen

ik heb de vinkjes bij mijn 5 beltonen weggeslikt en weer aangeklikt en daarna op "pas toe" re. onder geklikt, daarna werden ze weer gewoon in de synchronisatie meegenomen
  #10  
Oud 04-11-11, 00:31
edjeaz edjeaz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 2
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb 7 ringtones in mijn bibliotheek staan maar als ik ze wil synchroniseren geeft hij het volgende aan Een iPhone kan maar met een iTunes-bibliotheek tegelijk worden gesynchroniseerd. Door deze iPhone te wissen en te synchroniseren wordt de gehele inhoud ervan vervangen door de inhoud van deze iTunes-bibliotheek

vinkje aan en uit werkt helaas ook niet.

Wat te doen?



wat te doen ??
  #11  
Oud 05-11-11, 00:10
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maanus Bekijk bericht
hoi hoi ik heb vandaag ios 5 erop gezet nu ben ik helaas mijn beltonen die ik er extra op had staan kwijt. mijn vriendin heeft nog 4.3 erop staan en dus ook alle beltonen die ik eerst ook had.bestaat er een mogelijkheid om de beltonen van mijn vriendin haar 3gs naar mijn 3gs te overzetten zodat ik ze ook weer heb. hoop dat iemand hier iets over kan vertellen.

Staan je beltonen niet tussen je muziek op de iPhone?
Want xxx.m4a en xxx.m4r bestanden kunnen als gewone muziek bestanden herkent worden en dan komen ze dus in je iPod gedeelte van je iPhone te staan.
Als dat zo is probeer dan met het programma "ringtone" je 'oude' ringtone om te zetten naar de nieuwe vorm. Zie ook hier.

Succes
Kees.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail versturen retouradres helaas geen POP? BasW iPhone algemeen 15 01-01-11 19:19
FW 2.1 unlocked en jaibroken helaas geen Cydia DutchVince Archief 5 09-10-08 00:06
iPhone niet kapot te krijgen!!!!!!! helaas mad Chat en geruchten 29 17-05-08 21:43
Helaas opgelicht Fresh Archief 21 05-05-08 12:33
iPhone scherm helaas beschadigd, Displex? blahblah iPhone accessoires en onderdelen 13 09-01-08 17:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:45.