fout bij softwareupdat naar os 5.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Graag wil ik gevolg geven aan het bericht van Apple om mijn iPhone 4 te updaten naar het nieuwe OS 5.0. Alles lijkt goed te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fout bij softwareupdat naar os 5.0
Graag wil ik gevolg geven aan het bericht van Apple om mijn iPhone 4 te updaten naar het nieuwe OS 5.0. Alles lijkt goed te gaan, echter na 5 minuten komt het bericht dat het niet is gelukt en geeft een "time out"van de netwerkverbinding en adviseert om de netwerkinstellingen te checken, of het internet wel actief is en het advies om het later nogmaals te proberen.
Na enkele keren dit bericht te hebben gekregen denkt ik dat er wat anders aan de hand is. Wie kan mij hierbij helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij heeft de server er een tijdje uit gelegen. Ik wou iTunes laten zoeken naar evt. nieuwe updates, maar ik kreeg meerdere keren het bericht dat er geen verbinding was met de server en dat ik het later nog maar eens moest proberen. Vandaag weer geprobeerd en het is gelukt. Heb je het later nog een geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem bij het updaten van mijn iphone 4 naar os 5.0. Weet zeker dat de netwerkverbindingen goed zijn. Mijn dochter heeft hetzelfde met haar Ipad 1 en dat is op een andere computer en bij een andere internet provider. Op beide systemen hebben we het meerdere m alen geprobeerd. Zonder succes.
|
Labels |
iphone 4, os 5, time out, update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fout 1630 bij zoeken naar updates | Guest-20231130183333 | iPhone algemeen | 6 | 03-11-11 18:07 |
Fout bij updaten 4.3.3 naar 5.0 | Devilish_Smile | iPhone algemeen | 2 | 13-10-11 09:15 |
Alle iDevices: Oplossing voor fout 1394 bij update naar 4.3.3 | arttext | Jailbreak | 2 | 08-05-11 18:01 |
iPhone: 2G Iphone geupgrade naar 3.1.2 maar 1604 fout bij reset custom firmware | hazu123 | Jailbreak | 5 | 05-11-09 11:21 |
iPhone: fout bij restoren van 2.2.1 naar custom 3.0 | Phille023 | Jailbreak | 7 | 10-10-09 00:39 |
|
|