//

Het waarom van een Iphone 4S 64GB?

Het waarom van een Iphone 4S 64GB? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is de reden waarom men 64gb wil hebben? Misschien kan ik me contract nog aanpassen als iemand mij kan overtuigen van de noodzaak hiervan. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-11, 19:07
eugje eugje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 80
Standaard Het waarom van een Iphone 4S 64GB?

Wat is de reden waarom men 64gb wil hebben?
Misschien kan ik me contract nog aanpassen als iemand mij kan overtuigen van de noodzaak hiervan. Tegenwoordig worden heel wat diensten in de cloud geplaatst. Waarom zou ik alles op me telefoon opslaan, streamen juist populairder begint te worden. Ik heb nu 50GB van Box.net en met me Iphone 4S die ik binnenkort krijg komt naar nog eens 50GB bij. Mijn huidige Iphone 3 van 32GB is maar tot de helft gevuld. Als ik films wil opnemen dan koop ik daar een fatsoenlijke camera voor met voldoende licht, om in het donker te filmen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-11, 19:20
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Nou de 4s heeft een fantastische 1080p camera, echt mooie kwaliteit. Ik denk als je het leuk vind om te filmen en ze op je iPhone te hebben, het wel erg handig is zoveel mogelijk GB te hebben.
  #3  
Oud 26-10-11, 19:25
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eugje Bekijk bericht
Wat is de reden waarom men 64gb wil hebben?
Misschien kan ik me contract nog aanpassen als iemand mij kan overtuigen van de noodzaak hiervan. Tegenwoordig worden heel wat diensten in de cloud geplaatst. Waarom zou ik alles op me telefoon opslaan, streamen juist populairder begint te worden. Ik heb nu 50GB van Box.net en met me Iphone 4S die ik binnenkort krijg komt naar nog eens 50GB bij. Mijn huidige Iphone 3 van 32GB is maar tot de helft gevuld. Als ik films wil opnemen dan koop ik daar een fatsoenlijke camera voor met voldoende licht, om in het donker te filmen.
Dat hangt van persoon tot persoon af; neem nu bv games, mensen die gek zijn van games en die deze games erop willen laten staan, deze nemen veel plaats in, de nieuwe steengoeie games die nemen al dikwijls meer dan 1GB plaats in. (uiteraard zijn er ook veel goeie kleine games maar vele kleine zorgen uiteindelijk ook voor veel data plaats ).
Dan 1080p filmen; op 4min tijd ben je ong 700MB kwijt. .
Je hebt mensen bij die 2000 songs ofzo op hun iphone staan hebben, neemt nog eens aantal gb's in .
Als ge al deze zaken doet dan zit uw 32GB snel vol en dan hebt ge der nog geen films/series opgezet.

Maar je zegt zelf; uw 32GB staat nog niet voor de helft vol .
Ik denk eraan om mss volgend jaar een 64GB te kopen.
  #4  
Oud 26-10-11, 19:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eugje Bekijk bericht
Tegenwoordig worden heel wat diensten in de cloud geplaatst. Waarom zou ik alles op me telefoon opslaan, streamen juist populairder begint te worden.
Hoe populairder "streamen" wordt hoe duurder de mobiele data abonnementen worden. Als je onderweg veel gaat "streamen" zou dat nogal eens prijzig kunnen worden of je moet constant op zoek gaan naar een gratis Wi-Fi access point.

Misschien toch handiger (en goedkoper) om wat data op de iPhone te laten staan ipv. te "streamen".
  #5  
Oud 26-10-11, 19:46
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Hoe populairder "streamen" wordt hoe duurder de mobiele data abonnementen worden. Als je onderweg veel gaat "streamen" zou dat nogal eens prijzig kunnen worden of je moet constant op zoek gaan naar een gratis Wi-Fi access point.

Misschien toch handiger (en goedkoper) om wat data op de iPhone te laten staan ipv. te "streamen".
Das ook zeker wara; meer en meer zaken worden gestreamd, dat kost een pakske data zoals je hier aanhaalt en zeker mocht apple mee die muziek dienst afkomen je xxx euro's per jaar betaald en alle songs die in de itunes store staan zoveel kan streamen als je wil.
Dan zal ik mee 1GB alvast nimmer toekomen moest ik dat doen .
Tzal dan toch aboke worden van 5GB.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De voordelen van het kopen van een Iphone 4 in België FreezyFreeze Koopinformatie België 8 08-10-10 11:13
Flytunes, komt het echt van de grond of is het een Hoax?? Celf Archief 2 23-01-08 12:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15.