//

Internetverbruik in iOS 5

Internetverbruik in iOS 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe zit het met internetverbruik met iOS 5? Nu de telecomaanbieders beperkingen en limieten hebben gesteld aan het gebruik wil je natuurlijk zorgen dat je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-10-11, 23:23
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard Internetverbruik in iOS 5

Hoe zit het met internetverbruik met iOS 5? Nu de telecomaanbieders beperkingen en limieten hebben gesteld aan het gebruik wil je natuurlijk zorgen dat je niet meer internet verbruikt dan wat je in je bundel hebt zitten.
Verbruikt de iPhone met iOS 5 nou meer data dan een iPhone met iOS 4.x? Als ik over alle leuke features lees lijkt het haast van wel, want alles gaat ineens via het internet: Siri, Photostream, vanalles via iCloud, meer Gamecenter, iMessage (kan ik zonder allerlei dingen in menu's uit te zetten ook kiezen om gewoon een sms te sturen naar een andere iPhone-gebruiker?).
Nou is dat allemaal wel uit te zetten, maar constant data roaming aan en uitzetten (of gewoon losse onderdelen) is ook niet leuk. En dat terwijl die nieuwe features (Photostream, iCloud) me wel erg handig lijken.
Siri zal ik misschien niet telkens gebruiken onderweg, maar Photostream mogelijk wel. En de agenda, wordt die onderweg direct middels mobiel internet naar iCloud gesynchroniseerd? Maakt Gamecenter automatisch verbinding als ik in de bus Angry Birds speel en stopt dat pas als ik data roaming uitzet?

In mijn profiel staat wel dat ik een iPhone 4S heb, maar dat heb ik alvast ingevuld. Die wordt volgens Apple tussen 30 oktober en 7 november pas verwacht. En helaas heb ik geen onbeperkte internetbundel (gelukkig wel tot 1GB).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-11, 23:31
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik meende fotostream alleen via Wi-Fi werkt.
Voorbeeldje; je trekt met je iphone (ergens anders) een paar foto's terwijl je edge of 3G bereik hebt, dan zal de foto niet doorgestuurd worden, dat zal maar gebeuren vanaf je een Wi-Fi netwerk hebt.
Siri gebruiken verbruikt wel wat van je batterij. Van data enzo nog niet eens opgelet, kzou niet weten hoe je dat moet nagaan?4
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? fleu Jailbreak 3 12-10-11 21:16
Onbegrijpelijk internetverbruik Jacktheblack iPhone algemeen 10 29-03-11 21:00
Kosten in Frankrijk voor internetverbruik ? marcelca Internet in buitenland (roaming) 2 12-08-10 12:51
T-Mobile internetverbruik zonder Abo sinds 2 weken Playboy Mansion Odido (T-Mobile) 7 15-08-08 08:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:02.