internetverbruik iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een iPhone 3GS en ga aankomende vrijdag op vakantie naar Frankrijk, nu begrijp ik dat als je dataroaming uit hebt staan je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kosten in Frankrijk voor internetverbruik ?
Hallo
Ik heb een iPhone 3GS en ga aankomende vrijdag op vakantie naar Frankrijk, nu begrijp ik dat als je dataroaming uit hebt staan je niet bang hoeft te zijn voor onverwachte internetkosten.. Nu ga ik daar naar toe om te kitesurfen dus wil af en toe een weersite raadplegen voor de windverwachting Hier moet je neem ik aan de dataroaming voor aanzetten, op de t-mobile site was ik tegengekomen dat het voor Frankrijk ( zone 1 ) ongeveer 2 euro per MB kost.. hoe kan je weten hoeveel je verbruikt als je een weersite inlaad ? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kun je toch ook via Wi-Fi doen, neem aan dat er genoeg gratis Wi-Fi beschikbaar is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
internetverbruik iPhone
Goeie avond allemaal,
Wellicht niet in het goeie topic maar dat merk ik dan wel Ik ben Alex ik had eerst allemaal simpelere telefoons en vorig jaar de stap genomen richting het touch gebeuren. De HTC Desire, een hele stap toen. Inmiddels ben ik er wel aan gewend, het zij whatsapp, internetten mailen enz.. nu wil ik wellicht de overstap maken richting de Iphone 4s alleen berust mij 1 vraag.. hoeveel data verbruikt zo'n Iphone 4s nou op een dag.. denk aan, elke pauze veel surfen, whatsapp regelmatig, facebooken ( met af en toe een leuke foto uploaden, niet spectaculair ) ik stream niet regelmatig maar wellicht af en toe eens een avond als ik buiten werk en muziek wil ? met mijn htc heb ik hier nooit problemen gehad met de 1gb die ik tot de beschikking heb ? Updates zal ik altijd via Wi-Fi thuis doen & buiten dat als ik thuis kom gaat Wi-Fi aan dus zal alles via Wi-Fi gaan. ook gebruik ik via de HTC google maps welke ook data verbruikt, hoe zit het met een iphone met bijvoorbeeld een soortgelijk programma die ook live file info etc binnen haalt ? Alvast erg bedankt voor de hulp Gr Alexx |
|
|||
|
|||
Met 1GB redt je het makkelijk hoor!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik zou in jouw geval niet minder nemen dan 1GB. Vooral met streaming gaat je bundel hard...
|
|||
|
|||
hoe zit het met de iphone met navigatie software ?
bijvoorbeeld tom tom ? heeft die ook live data enz ? |
|
||||
|
||||
Ja. Is wel een extra abonnement.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik laat me liever goed informeren dan dat ik op de blaren zit met een verkeerd abbonement. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 januari 2012 om 10:59 ---------- over die tom tom even. Ik heb even in itunes gekeken.. het lijkt net of die software van een Iphone 4S de duurste tom tom maakt ? hd traffic etc etc ? maar bijvoorbeeld google search in het buitenland ( kan met de tom tom ) maar pakt hij via je Iphone geen data of werkt dit hetzelfde als met de tom tom ? (waar geen simkaart in zit ofzo ) "ivm buitenlandse reizen" |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Die info haalt hij binnen via de dataverbinding. En dat betekent dat je in het buitenland moet roamen om die functies daar te gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Via de zoekfuntie kan je je snel inlezen in de meeste vragen die je hebt. Hier gaat het al snel een topic worden waar alles gaat aan bod komen.
Er is over alles zowat geschreven dus alvast veel leesplezier. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Word dus vermoederlijk toch een apparte tom tom kopen.. roamen in buitenland kost veelste veel.. bedankt ieder geval
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
In Frankrijk heb ik hier veel profijt van gehad, groot ongeluk gebeurd en werd er mooi omheen geleid..
google functie daarin tegen, altijd handig dat je even een winkel zoekt in de buurt.. wat stukken beter werkt dan de standaard dingen die erin geprogrammeerd zijn. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Labels |
data, iphone 4s, nieuw abonnement. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internetverbruik in iOS 5 | dirkjan82 | iPhone algemeen | 1 | 25-10-11 00:31 |
Onbegrijpelijk internetverbruik | Jacktheblack | iPhone algemeen | 10 | 29-03-11 22:00 |
Kosten in Frankrijk voor internetverbruik ? | marcelca | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 12-08-10 13:51 |
T-Mobile internetverbruik zonder Abo sinds 2 weken | Playboy Mansion | Odido (T-Mobile) | 7 | 15-08-08 09:12 |
|
|