toegevoegde waarde van 5.01 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben een matige gebruiker van de iphone 4. Voornamelijk bellen en de ipod functie. Ik draai nog 4.3.5 en vraag mij af wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
toegevoegde waarde van 5.01
Hallo, ik ben een matige gebruiker van de iphone 4. Voornamelijk bellen en de ipod functie. Ik draai nog 4.3.5 en vraag mij af wat de toegevoegde waarde is van 5.01. Icloud e.d ga ik niet gebruiken. Ik ben bang voor fouten tijdens de update en een kortere accu-duur. Wat is jullie mening?
JoZ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Kijk hier maar eens naar: Apple - iOS 5 - Nieuwe functies in iOS 5
|
||||
|
||||
+ je zal op een gegeven moment toch moeten upgraden...
Kan je even goed nu doen...terwijl je nog kan jailbreaken... Mijn gedacht... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Er zit een serieus lek in 5.0. Kwaadaardige Apps kunnen daar misbruik van maken.
In 5.0.1 lukt ze dat niet meer.
|
|||
|
|||
ik zal zeker niet JBen. En het geluidsniveau van de ipod vind ik zeer acceptabel. Voor de 3 keer dat ik een message wil versturen gebruik ik nu Whatsapp. Draadloos syncen is ook niet echt interessant want hij moet toch ook opgeladen worden.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zou wel naar 5.0.1. gaan updaten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar het blijft altijd een persoonlijke voorkeur. Er zijn genoeg gebruikers die heel tevreden zijn met het oude Windows XP of OS X Tiger. Succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
BTW terugvragen iTunes App Store (Belasting Toegevoegde Waarde) | iCulture | iPhone Apps | 8 | 22-07-11 20:16 |
Toegevoegde waarde 3G | redlaB | iPad algemeen | 21 | 03-05-11 19:52 |
Toegevoegde waarde Newsstand?? | jayjay00 | iPhone Apps | 0 | 01-12-09 12:31 |
Vraag over waarde van mijn Iphone | homie | Archief | 2 | 22-05-08 18:11 |
|
|