Kan niet verbinden met Wi-Fi thuis :s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik heb vandaag mijn iPhone 4 gekregen Ben superblij ermee! Ik heb altijd android gehad dus dit is helemaal anders Well dit is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet verbinden met Wi-Fi thuis :s
Hallo allemaal! Ik heb vandaag mijn iPhone 4 gekregen Ben superblij ermee!
Ik heb altijd android gehad dus dit is helemaal anders Well dit is mijn probleem ik kan helemaal niet met m'n Wi-Fi thuis verbinden :s Het blijft zeggen dat mijn wachtwoord fout is maar dat is het helemaal niet,heb het ook nu veranderd maar het blijft zeggen dat het fout is :S Mijn router is Sitecom Wireless Router 300N X2 WL-341 Ik hoop dat iemand me kan helpen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk hier eens naar: iOS: problemen met Wi-Fi-netwerken en -verbindingen oplossen
Misschien zit daar een oplossing bij...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone vastgelopen en kan niet verbinden met iTunes (0xE8000065) | Buchters | iTunes | 5 | 24-02-12 11:51 |
iPod kan niet verbinden met mailserver | FokkeO | iPhone algemeen | 0 | 03-05-11 21:33 |
iPhone 4 version 4.1 kan niet verbinden met Exchange 2010 | rver | iPhone algemeen | 5 | 13-10-10 10:32 |
Kan niet meer met itunes verbinden voor de rest werkt alles | ducaz | iTunes | 0 | 12-01-10 15:16 |
Kan niet verbinden met Wi-Fi | Stannie | Wi-Fi | 12 | 05-05-09 09:11 |
|
|