gratis PUSH mail via cortado.com, het werkt ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik gebruik sinds enkele dagen de gratis "PUSH mail" service van Cortado. The Business Class of Mobile Services - deze service werkt echt zéér snel. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gratis PUSH mail via cortado.com, het werkt !
ik gebruik sinds enkele dagen de gratis "PUSH mail" service van Cortado. The Business Class of Mobile Services
- deze service werkt echt zéér snel. Ik vind het zelfs betrouwbaarder en sneller dan yahoo push mail. - ik laat mijn Gmail forwarden naar mijn cortado mail, en de push mail komt dan automatisch binnen. Cortado Free Your personal e-mail address for receiving e-mails in real time on your mobile phone + 20 MB mailbox + Outlook Web Access + professional spam filter and virus protection! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat is hier push aan ?
je stelt je iphone zo in dat hij om de zoveel tijd even synct met de server. Pushmail is meer van : er komt een nieuw bericht op de server, en die pusht het direct naar je device. Wat je nu doet is de server pushen om mail te sturen (bij wijze van). |
|
|||
|
|||
hier werkt het toch wel, bij wijze van test heb ik naar mezelf mailtjes gestuurd met een tijdsmelding en die komen toch gemiddeld binnen de 2 minuten op mijn iPhone aan. Mijn interval om mails te checken staat nochthans op 1 uur. Als je die op "manueel checken" zet dan werkt de "push" blijkbaar niet.
Vandaag onderweg geweest en kreeg keurig al mijn mailtjes meteen binnen via Edge. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Push Fix via Push Doctor Gratis | Beaux | iPhone Apps | 6 | 02-02-11 11:15 |
Push Mail | robbinzoomers | iTunes | 3 | 08-12-08 14:58 |
Push mail etc werkt niet | m.vd.vlies | iTunes | 2 | 11-08-08 08:50 |
Gratis SMS versturen via e-mail(werkt in België) | Limoonux | iPhone algemeen | 19 | 08-02-08 17:26 |
|
|