Geactiveerde iPhone door Verkooppunt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone die is geactiveerd door het verkooppunt zodat er alvast mee gebeld kan worden. mijn vraag is als ik hem nu aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geactiveerde iPhone door Verkooppunt
Ik heb een iphone die is geactiveerd door het verkooppunt zodat er alvast mee gebeld kan worden. mijn vraag is als ik hem nu aan itunes hang om te updaten neemt hij dan al mijn contacten over etc. of stelt hij hem dan als nieuwe iphone in?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als het goed is zou je kunnen kiezen wat je zelf wilt.En dan kies je voor je reserve kopie terugzetten.
|
|
|||
|
|||
Ja maar er is geen reserve kopie en die optie laat niet zien. hij gaat nu voor het eerst syncen met mac.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: hulp bij nog niet geactiveerde telefoon | Jessica1978 | Unlock | 3 | 19-06-11 19:12 |
Problemen verkooppunt. | GwnEtienne | iPhone algemeen | 3 | 31-12-10 22:52 |
Niet geactiveerde 2G iPhone unlocken zonder dat de firmware bekend is. | mac-fan | Archief | 5 | 20-09-08 18:54 |
iPhone: iPhone werkt niet meer door abuis herstel door iTunes | reclameman | Jailbreak | 4 | 19-08-08 14:04 |
|
|