Problemen verkooppunt.

Problemen verkooppunt. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik zal het verhaal even in het kort uitleggen. Bij een zakelijke deal heb ik 2x de simlockvrije iphone 4 16gb besteld via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30 December 2010, 09:57
GwnEtienne's schermafbeelding
» iPhone 5s 32GB (Goud) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Wit) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 6 December 2010
Locatie: Breda
Berichten: 75
Standaard Problemen verkooppunt.

Hallo allemaal,

Ik zal het verhaal even in het kort uitleggen.
Bij een zakelijke deal heb ik 2x de simlockvrije iphone 4 16gb besteld via belsimpel.nl voor mij en mijn vriendin, de telefoons waren afgeleverd en we komen erachter dat een van de toestellen niet simlockvrij blijkt te zijn.
Dus telefonisch contact opgenomen en we moesten die ene iphone dan maar weer terug sturen en kregen we een nieuw toestel voor, die was weer geleverd en bleek nu wel simlockvrij te zijn alleen nu was er een probleem met het geluid dat niet wou werken wat je ook deed, dus weer telefonisch contact gehad en moesten we die iphone weer opsturen en zouden we een nieuwe krijgen want dat gebeurde wel vaker dat er iets mis was met het geluid.
Dus weer de telefoon opgestuurd en nu twee weken later inmiddels belde ze op om even mee te delen dat de telefoon gerepareerd moest worden en dat de kosten voor onze rekening zijn terwijl die telefoon nieuw uit de doos niet goed functioneerde, wat kan ik nu doen want dit is natuurlijk belachelijk lijkt me.

mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31 December 2010, 21:00
GwnEtienne's schermafbeelding
» iPhone 5s 32GB (Goud) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Wit) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 6 December 2010
Locatie: Breda
Berichten: 75
Standaard

Niemand die weet wat ik hiermee zou moeten doen..?
  #3  
Oud 31 December 2010, 21:28
iPhone(club) Guru
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 4.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 5 September 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Lastig verhaal, maar stel ze in ieder geval schriftelijk in gebreke middels aangetekende brief. Je hebt geen rechtsbijstandsverzekering?
  #4  
Oud 31 December 2010, 21:52
GwnEtienne's schermafbeelding
» iPhone 5s 32GB (Goud) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Wit) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 6 December 2010
Locatie: Breda
Berichten: 75
Standaard

Bedankt voor de reactie, ik heb wel een rechtsbijstandsverzekering maar ik had gedacht dat het normaal was om mij niet aansprakelijk te stellen voor dit probleem aangezien de telefoon zo nieuw uit de verpakking kwam en diezelfde dag van de ontvangst ook direct is opgestuurd nadat ik telefonisch contact had gehad met belsimpel.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Problemen jimspeed1998 Unlock 2 14 April 2011 15:19
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen firefly85 Jailbreak apps en thema's 2 25 July 2010 16:43
iPhone: Problemen in FW 3.1 marcoryn Jailbreak 0 3 October 2009 16:38
Wi-Fi problemen thijsje_26 iPhone algemeen 5 29 September 2009 22:12
2 Problemen Jesse-Iphone iPhone algemeen 9 29 January 2009 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:56.