2 vragen weergave contacten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Bij een inkomende oproep krijg ik alleen het nummer te zien terwijl het nummer al als contact is opgeslagen, hoe kan ik de naam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 vragen weergave contacten.
Hallo,
Bij een inkomende oproep krijg ik alleen het nummer te zien terwijl het nummer al als contact is opgeslagen, hoe kan ik de naam van het contact zien en bij de contacten heb ik foto's toegevoegd deze krijg ik echter niet te zien, weet iemand hoe dit kan?? Met vriendelijke groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staat er voor de nummer van het contact +31(Nederland) of +32(België)?
Je moet de "landcode" er ook bij zetten dus bv 0477.. word in mijn geval (België) +32477...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
agenda items staan dubbel in lijst weergave, niet /dag of maand weergave? | evenementenbaseline | iTunes | 0 | 22-03-11 22:38 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
SMS Weergave | crius | Archief | 1 | 07-03-08 20:55 |
|
|